Gå til innhold

G60 breddere bak...?

Ranger emnet

PerryZaphire

Anbefalte innlegg

Det jeg har fått tak i (g60 breddere front+ skjørt) er blirr kjøpt hos huggern for noenfå hundringser så det fins håp tror jeg hehe

Ser da ut til å ordne seg det her ;)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er da forskjellen? De er jo ikke bredere, og den 16V'en har kanalskjørt som på G60?

Dem er bredere ja! Ganske mye og egentlig om man ser dem inntil hverandre ;) hehe Funderte LENGE på det samme selv, siden en kamerat av meg hadde 16v bredere og jeg muligens skulle kjøpe g60! Ble til slutt så jeg kjøpte det og vi så STOOOR forskjell! ;)

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant fram bredderene i dag, tørket litt støv og ellers bra! Litt steinsprut, men dette er jo ikkje til å unngå når man kjører uten skvettlapper. Tenkte jeg skulle legge ut bilde, men kameraet gikk tom for strøm i det jeg skulle legge inn bilde på maskin. Legger ut et bilde av dem i morgen etter jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant fram bredderene i dag, tørket litt støv og ellers bra! Litt steinsprut, men dette er jo ikkje til å unngå når man kjører uten skvettlapper. Tenkte jeg skulle legge ut bilde, men kameraet gikk tom for strøm i det jeg skulle legge inn bilde på maskin. Legger ut et bilde av dem i morgen etter jobb!

oki :)

blir det veldig rart med g60 breddere på golfen min ? med tanke på at jeg ikke har mere enn 7x15" liksom .....

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki :)

blir det veldig rart med g60 breddere på golfen min ? med tanke på at jeg ikke har mere enn 7x15" liksom .....

Nei, tror ikkje det, ta en titt på prosjekt-tråden min og finn bildet av den lilla golfen som er midt i tråden en plass! Det er mazda-innpress på de felgene, ser ikkje så galt ut om du senker skikkelig. Og så har du mulighet for større felger senere!

Her er bredderene:

breddere.jpg[/img]

Hmmm, gjør det enklere for deg:

kent_16v.jpg[/img]

674962-bilde2-fine.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider