Gå til innhold

Få liv i støtfanger igjen? Den har blitt grå

Ranger emnet

Zeph

Anbefalte innlegg

Kjøpte ein Primera 98 mod i fjor haust og har lenge tenkt på at eg burde farge støtfangarane og eit par andre plastdetaljar. I helga vaska eg bilen og fant ut at eg måtte få liv i dei igjen, ødelegger mykje av heilhetsinntrykket.

Problemet er at dei er blitt bleike og grå, ikkje noko vakkert.

Så er spørsmålet, korleis skal eg behandle dei for å få ein kraftig, svart farge som varer. Har forstått det sånn at det er lurt å kombinere farginga med polering av bilen, og eg har planar om å polere i næraste framtid.

yves_le_nantais_2908200322_primera.jpg

Det er ikkje bilen min, men det er for å vise korleis det ser ut.

Har ikkje studert det så voldsomt, men eg må vel la dei stå på bilen mens eg behandler dei, og maskere rundt?

Det samme gjelder dørhåndtakene og diverse plastikk, blandt anna feste til midtspeilet inni bilen. Kan sikkert ta av heile greia og farge det.

Eg treng tips på metoder som vil sørge for langvarig farge på listene og kvalitetsprodukter som ikkje forsvinner etter 2 veker. hellothere

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å smøre inn med vanlig svart skokrem funker faktisk bra, har gjort det med min bil når de begynner å bli grå.. 2 ganger i året, og de holder seg så svarte og fine så..:)

(\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature

(O.o) to help him on his way to world domination.

(> <)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Varmluftspistol funka, som forventa, dårlig. Skjedde ingen verdens ting.

Her er eit bilde av lista list2dz.th.jpg

Om eg demonterer fangaren, maskerer raudfargen og spraylakkerer lista, vil det funke? Kva må eg i så fall bruke for at fargen skal sitte? Fleire lag med ein god lakk antar eg, og klarlakk etterpå, men er det meir som må til?

Nissan Primera P11 98-modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

retelse... du trenger ikke matte noe som helst, så lenge du bare skal lakke rein plast, du bare vasker VELDIG godt, også dekker opp, skal du lakke dem svarte ? da sprayer du bare på plastgrunning, også kjøper du bare vanleg svart uten metalic som er blank, da trenger du ikke noe klarlakk heller (dermed mindre sjangs for renning og at det skal gå til helvete generelt :)

god lakk og grunning er altid en fin ting ja :) hehe

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat det samme problemet med min golf.

Og her en dag skulle jeg polere og shine opp litt. gikk i innkjøp av diverse autoglym produkter. deriblant Vinyl & Rubber Care.

Veit ikke hvor lenge dette holder. har bare hatt det på i en uke. men de er like svarte enda. iallefall =)

kjøpte det på Mekonomen.

- 02 Audi TT 1,8TQ 180hk

x 92 Golf III 1.8 90hk (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider