Gå til innhold

motorfeste passa ikke :(

Ranger emnet

Dovring

Anbefalte innlegg

hei.

har drevet med motor bytte i helga. :) Bytta motor i min caddy pickup 87". Satte inn en 1,8 GT motor med monojet. Når vi skulle sette i gearkassa, så passa ikke motorfeste. altså det som skal festes på toppen av gearkassa helt i enden der... :( måtte sette inn 4 trinskassa :(

noen som har forslag til hva jeg kan gjør?

mvh

Tore Moldal

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

har drevet med motor bytte i helga. :) Bytta motor i min caddy pickup 87". Satte inn en 1,8 GT motor med monojet. Når vi skulle sette i gearkassa, så passa ikke motorfeste. altså det som skal festes på toppen av gearkassa helt i enden der... :( måtte sette inn 4 trinskassa :(

noen som har forslag til hva jeg kan gjør?

mvh

Tore Moldal

du finner sveise maskina og setter i gang :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nokk, men hadde ikke akkurat det for hånd i går, så jeg måtte bare sette inn 4 trinskassa. :( snart fått neddi hele motoren nå så =)

træla endel i går :(

har igjen ledningsnettet, drivaksler, radiator, eksosen og det ene motorfeste ++ sikkert :p

[ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i

[x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS

[x] VW Golf mk2 91´ 1,8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden caddy er bygd på ener, skal 5 girs kassa passe, men for at det skal gå, blir du nok nødt til å bruke de stagene som er skrudd på 4 trinnskassa di som går på motorfestet og skru de over på 5 trinnskassa.. da skal det passe..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. vi også trodde dette skulle gå fint, men når vi skulle montere motorfeste på kassa, så var kassa mye høyere der feste skulle på og dem 4 hulla feste skulle monteres på var ikke der.

jeg har hatt både 4 og 5 trinns kasse i gamle golfen.. var ikke noe forskjell på dem

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider