Gå til innhold

Husk Rudskogen 24. Juni

Ranger emnet

Konrad

Anbefalte innlegg

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har jeg kommet hjem fra rudskogen og oppsumerer som følgende:

bra arrangement fra arrangøren sin side.

men noen av sjåførene burde vært bannlyst fra banetreff.

noen av gutta kjørte ut i HVER sving

en stod og tok burnout i idealsporet på vei ut av slaktern

og når du har en bil i speilet er det fordi han kjører bedre enn deg, vennligst flytt deg. IKKE LEGG DEG SIDELENGS OG SNURR.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen fra nok et vellykket treff fra Bilmekaniker.no sin side. Dessverre holdt ikke redskapen denne gangen. På vei opp av slaktern med fullt hjulspinn på 2. gir takket noe i toppen for seg, med bankelyder som resultat. Satser på knekt vippearm, bøyd ventil eller begge deler.

Gleder meg allerede til neste treff 22. juli...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var bra der i dag,, jeg har ihvertfall hatt det gøy,

noen som har bilder eller film,, har sett mye kamera langs banen.

Du som satsa så sinnsykt?

Skjedde det noe spes med høyre bakhjul når du kom opp fra slakter'n? Du vet.. når du smalt hjulet utafor banen?

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treff! thumpsup

Synd med toppen deres, Överladdaren, men det hørtes ut som om det ikke tar lang tid før det er igang igjen... :)

Vi hiver på den første og beste og gir gass før du vet ordet av det, men denne gangen skal vippetøy og ventiler sjekkes grundig...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kommet hjem fra rudskogen og oppsumerer som følgende:

bra arrangement fra arrangøren sin side.

men noen av sjåførene burde vært bannlyst fra banetreff.

noen av gutta kjørte ut i HVER sving

en stod og tok burnout i idealsporet på vei ut av slaktern

og når du har en bil i speilet er det fordi han kjører bedre enn deg, vennligst flytt deg. IKKE LEGG DEG SIDELENGS OG SNURR.

Selv om jeg snurra et par ganger foran andre biler må jeg si meg veldig enig i denne posten! Folk må bli flinkere til å slippe forbi raskere biler bak seg. Siden jeg bare sladder er jeg nøye med å alltid slippe forbi på de stedene det er mulig. Dette gjør at alle blir mer fornøyd. Dette er ikke konkurranse... det er ingen som taper om de slipper frem en raskere bil som kommer bak.

Edit: Jeg tar forresten gladlig imot film, bilder eller kommentarer...eller alle tre:)

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg snurra et par ganger foran andre biler må jeg si meg veldig enig i denne posten! Folk må bli flinkere til å slippe forbi raskere biler bak seg. Siden jeg bare sladder er jeg nøye med å alltid slippe forbi på de stedene det er mulig. Dette gjør at alle blir mer fornøyd. Dette er ikke konkurranse... det er ingen som taper om de slipper frem en raskere bil som kommer bak.

Edit: Jeg tar forresten gladlig imot film, bilder eller kommentarer...eller alle tre:)

Helt enig, må bare si en ting som jeg har klaget på flere ganger nå, han fyren i banerigga golfen bør virkelig skjerpe seg, gang på gang kjører han forbi folk mens de sladder/drifter og det er bare flaks at det går bra... hadde det vært opp til meg så hadde han ikke fått kjørt, det er ikke første gangen eller treffet jeg har merket meg det...

Nice driving Xenon ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider