Gå til innhold

Husk Rudskogen 24. Juni

Ranger emnet

Konrad

Anbefalte innlegg

Bilmekaniker_no_24_06_2005_011.sized.jpg

Hva er dette ? 745 motor montert med øks ?

Bilmekaniker_no_24_06_2005_012.sized.jpg

Orginal løsning for wastegate utløp.

Vi brukte riktignok både øks, spett og barkespade under monteringen av motoren, (Kødder ikke...) men det er dessverre ingen 745-motor under panseret enda. Den står foreløpig på en pall og venter på full overhaling m.m. Nå er det en original 528-motor som vi har klasket en turbo på.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

til ottesen og endel andre, har du en bil i speilet som kommer nærmere og nærmere er det fordi han kjører BEDRE ENN DEG, se til faen å flytt deg, ikke hindre eller skape farlige situasjoner ved å legge ut rompa og drite deg ut.

til han i 200sx type orange og de fleste andre 200sx og bmw gutta som kjørte sidelengs synes jeg han og mange andre var flinke til å både sladde og slippe forbi. det er jo morsomt med folk som sladder.

240 og sierra gutta burde kjøre på lukka bane der de bare skadet seg selv, mildt sagt oppgitt over kjøringen deres. mange av disse gutta kom jo knapt 1 sving før de kjørte ut igjen.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ottesen nei desverre så var jeg ikke der. Bilen er ikke helt ferdig. Akuratt nå er jeg på desperat jakt etter en USB til Com port kabel da jeg fant ut at laptopen min ikke har com port. Jeg må inn på datasprutet mitt for å finne ut hva slags map som ligger på den.

Kommer til gatebil håper jeg.

Dette har de på den nærmeste datsjappa. Brukser sånn selv. 150kr mener jeg den kostet.

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ottesen og endel andre, har du en bil i speilet som kommer nærmere og nærmere er det fordi han kjører BEDRE ENN DEG, se til faen å flytt deg, ikke hindre eller skape farlige situasjoner ved å legge ut rompa og drite deg ut.

til han i 200sx type orange og de fleste andre 200sx og bmw gutta som kjørte sidelengs synes jeg han og mange andre var flinke til å både sladde og slippe forbi. det er jo morsomt med folk som sladder.

240 og sierra gutta burde kjøre på lukka bane der de bare skadet seg selv, mildt sagt oppgitt over kjøringen deres. mange av disse gutta kom jo knapt 1 sving før de kjørte ut igjen.

Enig jeg, men sjekk opp litt før du sier noe, jeg var ikke utpå banen engang ;) Hele saken er ganske enkel egentlig, det handler bare om å respektere hverandre...

Deg foreksempel regner jeg ikke med driver å sladder og leker utpå, så jeg har forståelse for at du irriterer deg over folk som ikke slipper hverandre forbi, men, du vet, ikke alle oss kjører saktere rundt banen selvom vi sladder litt :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig jeg, men sjekk opp litt før du sier noe, jeg var ikke utpå banen engang ;) Hele saken er ganske enkel egentlig, det handler bare om å respektere hverandre...

Deg foreksempel regner jeg ikke med driver å sladder og leker utpå, så jeg har forståelse for at du irriterer deg over folk som ikke slipper hverandre forbi, men, du vet, ikke alle oss kjører saktere rundt banen selvom vi sladder litt :)

jeg kjører slik man skal kjøre, best mulig sporvalg og prøver å jobbe meg opp for å treffe det beryktede idealsporet. når folk vaier alle veier og er utilregnelige blir det for dumt.

ikke alle kjører sakte selv om de sladder litt nei og da er det jo ikke noe problem heller. men det var jo stort problem når det er kø med biler ned hele langsia fordi hora som ligger først suger.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører slik man skal kjøre, best mulig sporvalg og prøver å jobbe meg opp for å treffe det beryktede idealsporet. når folk vaier alle veier og er utilregnelige blir det for dumt.

ikke alle kjører sakte selv om de sladder litt nei og da er det jo ikke noe problem heller. men det var jo stort problem når det er kø med biler ned hele langsia fordi hora som ligger først suger.

hva om hora som ligger først ikke har kjørt så mye bil før da!kanskje det er første banetreffet til den personen!

selv om folk kjører på bane betyr ikke det at de er experter hele gjengen.sånn som du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om hora som ligger først ikke har kjørt så mye bil før da!kanskje det er første banetreffet til den personen!

selv om folk kjører på bane betyr ikke det at de er experter hele gjengen.sånn som du!

det gikk mere på det at de hadde "ingen må forbi meg instillingen"

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk mere på det at de hadde "ingen må forbi meg instillingen"

Rart at dere ikke kommer forbi da, siden de kjører saktere og horer nedover strekka ? kjører du fortere da så hadde du vel bare kjørt forbi ?

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fullt mulig å kunne kjøre raskere rundetider enn en bil man ikke kommer forbi på raka.. opplevd det ofte.. klarer akurat ikke å dra fra dem på raka. så blir man liggende å stange bak en sopp i bil som går fort rett fram, men ikke i svinga rundt resten av banen..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at dere ikke kommer forbi da, siden de kjører saktere og horer nedover strekka ? kjører du fortere da så hadde du vel bare kjørt forbi ?

de folka med den instillingen er ofte de folka som bare ligger sideveis, gjerne med veldig uforutsigbart utfall, dvs man veit ikke hvilken vei de snurrer.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro ut dette her.

Kjipt at jeg ikke kom meg dit, men det er litt skremmende å kjøre original bil blandt disse værstingene...... Ender som regel opp som tilskuer etter å ha sett hva som befinner seg på banen.

Bra bilder Arild!

Er dette bilen til Harald eller? Det ER drømmebilen :pray

Bilmekaniker_no_24_06_2005_005.sized.jpg

nei er ikke min bil.. men bra den der.. min ser ganske lik ut, samme hjul, men min har ikke no styling , og har en mørkere farge.. jo, og min går ikke enda. :P

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fullt mulig å kunne kjøre raskere rundetider enn en bil man ikke kommer forbi på raka.. opplevd det ofte.. klarer akurat ikke å dra fra dem på raka. så blir man liggende å stange bak en sopp i bil som går fort rett fram, men ikke i svinga rundt resten av banen..

Jada,såklart, opplever det selv ofte også faktisk....

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider