Gå til innhold

Drivknuter og drivaksler

Ranger emnet

113deluxe

Anbefalte innlegg

nja.. ikke være for sikker på det.. driv aksel flensene inn på kassa kommer i to variasjoner, mener det er 80 og 100mm diameter på de to.. husker ikke helt når disse store flensene ble tatt i bruk, men er modell avhengi.. mål at diameteren over indre drivflens er lik, da passer det...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja.. ikke være for sikker på det.. driv aksel flensene inn på kassa kommer i to variasjoner, mener det er 80 og 100mm diameter på de to.. husker ikke helt når disse store flensene ble tatt i bruk, men er modell avhengi.. mål at diameteren over indre drivflens er lik, da passer det...

njo... 1.6 og 1.8 bruker de samme.. 80mm diameter

min x'bil .. en 88mod hadde 80mm, det har også min 91 mod.. begge er 1.8, og jeg har brukt en del 1.6 knuter/aksler til min gamle 1.8 liter

er vel helst GTI og opp som har større diameter på flensene

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njo... 1.6 og 1.8 bruker de samme.. 80mm diameter

min x'bil .. en 88mod hadde 80mm, det har også min 91 mod.. begge er 1.8, og jeg har brukt en del 1.6 knuter/aksler til min gamle 1.8 liter

er vel helst GTI og opp som har større diameter på flensene

ja, er klar over at gti og oppover har store flenser, men har selv målt 100mm flenser på 1,8 med 5 trinnskasse.. er bare å være klar over det, selv om det sannsynligvis er 80mm... Går jo og endel 1,8 som d er montert gti kasser i..

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er klar over at gti og oppover har store flenser, men har selv målt 100mm flenser på 1,8 med 5 trinnskasse.. er bare å være klar over det, selv om det sannsynligvis er 80mm... Går jo og endel 1,8 som d er montert gti kasser i..

kan hende det du sier stemmer..

når jeg tenker over det, jeg hadde 4trinnskasse i golfen...

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider