Gå til innhold

Prøvelansering - Golf2.no

Ranger emnet


KaldBlod

Anbefalte innlegg

Har så og si laget ferdig designet på siden til Golf2.no.

 

Meningen med siden var først og fremst å samle bilder og informasjon om landets toergolfer. Andre planer er guider, salgsannonser ++.

 

Foreløping mangler litt kode for automatikk av registrering av biler, automatisk håndtering av egne bilder og informasjon osv., men det kommer.

 

Selve domenet er ikke oppe enda. Skal prøve å få dette i orden så snart som mulig. Sannsynligvis innen ukeslutt.

 

Orker ikke å vente lenger med å legge ut siden, selvom noen kanskje vil si at den er halvferdig.

 

Bilder fra Bug Run kommer i morgen.

 

Midlertidig adresse til siden:

http://kaldblod.web.surftown.dk/golf/

 

Trenger sårt en god logo!

 

Håper at mange velger å legge inn bilen. :)

 

Om du føler at du kan bidra med noe, ikke nøl med å kontakte meg.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut til å være akkurat det jeg hadde tenkt å få laget.

 

Domenet golf2.no er det jeg som eier pr dags dato.

 

Mail meg på geir@golf2.no så ser vi på hvordan vi gjør dette videre ...

 

 

edit: ser du har en del arbeid igjen ...

 

bør fks være registrering - med godkjenning av brukere - for å få lagt inn noe ... Litt tull med sidene du kommer inn på når du klikker på bildet også ..

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser ut til å være akkurat det jeg hadde tenkt å få laget.

 

Domenet golf2.no er det jeg som eier pr dags dato.

 

Mail meg på geir@golf2.no så ser vi på hvordan vi gjør dette videre ...

 

 

edit: ser du har en del arbeid igjen ...

 

bør fks være registrering - med godkjenning av brukere - for å få lagt inn noe ... Litt tull med sidene du kommer inn på når du klikker på bildet også ..

 

Galleriet er litt kronglete, ja. Må få til en annen løsning.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har veldig lyst til å få laget en bra side her. Kanskje samarbeidet med han som har http://diy.7kt.net/.

 

Greia er at det tar litt tid. Orker ikke holde på med det akkurat nå.

Trenger kanskje hjelp av en som har mye peiling på PHP/MySQL for å lage en automatisk ordning med registrering osv.

 

Logo trenger jeg også. RedLightning har kommet med noen gode forslag, men jeg har ikke bestemt meg helt enda.

 

De som har lyst til å hjelpe til, og har noe å bidra med, kan enten sende PM her, eller bruke MSN: kald (at) broadpark .no

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst til å få laget en bra side her. Kanskje samarbeidet med han som har http://diy.7kt.net/.

 

Greia er at det tar litt tid. Orker ikke holde på med det akkurat nå.

Trenger kanskje hjelp av en som har mye peiling på PHP/MySQL for å lage en automatisk ordning med registrering osv.

 

Logo trenger jeg også. RedLightning har kommet med noen gode forslag, men jeg har ikke bestemt meg helt enda.

 

De som har lyst til å hjelpe til, og har noe å bidra med, kan enten sende PM her, eller bruke MSN: kald (at) broadpark .no

 

Høres og ser bra ut... Denne siden trengs! ;)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår