Fabilichu$ Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Les det "henningl" skrev over deg(for 6 år siden). Slike jallaprodukter fungerer ikke, enkelt og greit. Det han skrev er jo for 6 år siden som du sier, teknologien går fort frem over selv når det gjelder bil. De skriver att du kobler den til en knapp på samme måte som NOS. Og når du da vil ha ekstra drag trykker du på knappen og den gir "boost" i maks 15 sec. Også må den lades igjen og det tar jo sikkert litt tid da. Men man slipper å fylle på med NOS i flaska for å si det sånn. Den leverer 155 - 1000 CFM og maks 5 psi, skal ikke det vere nok for å få endel boost ? Nå har ikke eg sånn veldig mye peilig på turbo og motor ting, men prøver å lære så derfor spør eg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Det han skrev er jo for 6 år siden som du sier, teknologien går fort frem over selv når det gjelder bil. De skriver att du kobler den til en knapp på samme måte som NOS. Og når du da vil ha ekstra drag trykker du på knappen og den gir "boost" i maks 15 sec. Også må den lades igjen og det tar jo sikkert litt tid da. Men man slipper å fylle på med NOS i flaska for å si det sånn. Den leverer 155 - 1000 CFM og maks 5 psi, skal ikke det vere nok for å få endel boost ? Nå har ikke eg sånn veldig mye peilig på turbo og motor ting, men prøver å lære så derfor spør eg :) Trua på teknologi blandt lekmenn i bil er vel grunnen til at kvakksalvere som selger f.eks el-turbo\kompressor tjener penger... Legg heller penga i skikkelige greier! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabilichu$ Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Hehe.. Oki, da blir det bare NA motor med racing cam, chip, effektanlegg og ny luft mengde måler :) Men hadde jo såklart å vert artig å sett en video test fra noen som har kjøpt og testet :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg