Pedal to the metal Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Kjørte rundt i en 360 gls i dag, plutselig så daua den ut. Prøvde å starte flere ganger..helt dau. Spyr svartrøyk og smeller i potta. Var visstnok noe galt med tenninga ifølge en som hadde litt peiling. Noen her som veit rimelig sikkert hva det er, og hva som må gjøres for å få fiksa det? Edit: Mye mulig at det kan være fuktighet i coilen pga av regnværet i dag? Tørke og bruke crc/wd-40 på coil og fordeler'n (kontakter og ledninger)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 åpnet fordeler lokket å tatt en titt etter fuktighet hadde jeg først gjordt:) bare tørke med en fille det.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,5-16 turbo Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 sjekk rotoren.har vært borti at det smeller LITT når den går istykker..dro på bensin stasjon og spurte om de hadde en rotor..Dama(jenta) bak disken spurte om jeg mente han i donald..... :D Har vitner på den...tror du vi lo.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 sjekk rotoren.har vært borti at det smeller LITT når den går istykker..dro på bensin station og spurte om de hadde en rotor..Dama(jenta) bak disken spurte om jeg mente han i donald..... :DHar vitner på den...tror du vi lo.... hehe... :titties: nok et genialt utsagn om bil fra våre bedre halvdeler... Blei ho flau? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,5-16 turbo Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 hehe... :titties: nok et genialt utsagn om bil fra våre bedre halvdeler...Blei ho flau? jeg bare lo og gikk...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg