tfac Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Min var det ikke noe skruer på, trur jeg. Eller, iallefall ikke la merke til. Bare å vippe opp selve "holderen" til girkula, og så vrenge trekket over selve kula. På min satt det bare i en sånn klemme greie.. Bare klipte av den, tredde nedpå den nye, og klemte til. Nada problem :)Okay.. Sånn du strammer igjen bare? Hadde samme opplegget på gamle golfen med momo kula der som jeg har nå, så tenkte kanskje det var sånn på alt jeg ;) hehe! Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Okay.. Sånn du strammer igjen bare? Satt iallefall likt feste på den originale, som det satt på den nye. Bare sånn en klemmer igjen med tang lissom. Er jo så elendig til å forklare ting og tang da... :) Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Satt iallefall likt feste på den originale, som det satt på den nye. Bare sånn en klemmer igjen med tang lissom. Er jo så elendig til å forklare ting og tang da... :) Hehe! DU er nok ikke den eneste om det :P Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Orginal-kulene er festet med en klem-ring. Altså en messingring som du klemmer fast på gir-stanga.. dette er en "engangs-sak" som du må klippe av for å få opp igjen. På riegerkulene (de med lys i trådkorset) er den nye kula festet med 3 små umbrakoskruer som du skrur fast rundt "gir-spaken" (metall-stanga som går opp) Mens på andre igjen er det som Ørjan skriver den type messing-ring som du tar tak med en tang og klemmer sammens. Er gjort på 5 min og skifte gearspak da.. Skal du ha strøm til lys, er det bare og trekke kabler bak til bryteren som du åpner tank-lokket med og stjele strøm derifra.. så får du lys i kula når du har på lys i bilen ellers... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.