Mambo Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 navnet på posten sier vel alt :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 navnet på posten sier vel alt :) Autodata er ihvertfall ett av de som brukes av verksteder i Norge. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 ja. men jeg liker ikke autodata :) hehe tenkte mer på.. ja.. derfor jeg lagde posten, husker ikke nava. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 tolerancedata. er veldig greit og har det du trenger av tekniskedata, el-nett. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Men om du går inn på et verksted og oppgir bilnummeret, så får de jo opp alskensdata på bilen. Hvor får de denne infoen fra?? Er de knyttet opp mot en sentral database eller noe?? Er det sånt program dere diskuterer her? The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Men om du går inn på et verksted og oppgir bilnummeret, så får de jo opp alskensdata på bilen. Hvor får de denne infoen fra?? Er de knyttet opp mot en sentral database eller noe??Er det sånt program dere diskuterer her? The Edge Møller(Vw-Audi) bruker et program som kalles ETKA, det har da sprengskisser, koblingsskjema osvosvosv for akkurat de merkene.. Jeg vil da tro at f,eks Opel, MB, Ford osv har tilsvarende program, men da for sine respektive biler.. Autodata og Tolerance som er nevnt her er også bra programmer.. Hvis du leter litt på Dc++, Emule eller Torrent så finner du nok det du leter etter.. Ps: Hvis noen her har "Installasjonskoden" til Autodata så hadde jeg blitt en lykkelig mann, har mistet min sick Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Opel har vel 'Opel EPC' (electronic parts catalog), og TIS ettellerannet. Alldata er noe også, finnes iallefall til Volvo, Saab og Audi. Sikkert flere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Regner med at det er til Volvo du skal ha (signaturen din) da er det vadis, der ligger ALL info om alle volvoer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 I vår bedrift når vi iallefall bestiller deler til diverse bilmerker (vi fører volvo/renault), bruker vi bare http://www.norskbildelkatalog.no . Når det er deler til enten Volvo el. Renault bruker vi henholdsvis Vadis eller Dialogys. Men for koplingsskjemaer, tekniske data o.l. er det Autodata/Tolerance- vi bruker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 I vår bedrift når vi iallefall bestiller deler til diverse bilmerker (vi fører volvo/renault), bruker vi bare http://www.norskbildelkatalog.no .Når det er deler til enten Volvo el. Renault bruker vi henholdsvis Vadis eller Dialogys. Men for koplingsskjemaer, tekniske data o.l. er det Autodata/Tolerance- vi bruker.. Norskbildelkatalog har også bilteknisk data med tegninger og skjemaer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot4sale Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Møller(Vw-Audi) bruker et program som kalles ETKA, det har da sprengskisser, koblingsskjema osvosvosv for akkurat de merkene..Jeg vil da tro at f,eks Opel, MB, Ford osv har tilsvarende program, men da for sine respektive biler.. Autodata og Tolerance som er nevnt her er også bra programmer.. Hvis du leter litt på Dc++, Emule eller Torrent så finner du nok det du leter etter.. Ps: Hvis noen her har "Installasjonskoden" til Autodata så hadde jeg blitt en lykkelig mann, har mistet min sick har laget en Autodata CD2 som ikke trenger noe aktivering eller koder eller noe annet tullball, kun å sette i PC og installere og ta i bruk.. ingen tidsbegrensninger heller .. 400 spenn pr stk... PM meg.. Siter 1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel (160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS).. 17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 hehe,, tror dere missforstod, jeg hadde bare glemt navnet. og jeg har vadis, men jeg ville ha tolerancedata.. det jeg bruker på jobben, og er veldig fornøyd med det, autodata er jeg ikke så fan av igjen (har brukt det 1 gang, så jeg har ikke lov å klage på det da) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Møller(Vw-Audi) bruker et program som kalles ETKA, det har da sprengskisser, koblingsskjema osvosvosv for akkurat de merkene..Jeg vil da tro at f,eks Opel, MB, Ford osv har tilsvarende program, men da for sine respektive biler.. Autodata og Tolerance som er nevnt her er også bra programmer.. Hvis du leter litt på Dc++, Emule eller Torrent så finner du nok det du leter etter.. Ps: Hvis noen her har "Installasjonskoden" til Autodata så hadde jeg blitt en lykkelig mann, har mistet min sick Hvordan får man opp koblingsskjema i etka? har etka også oversikt over hva man trenger av deler for og ettermontere div ekstrautstyr? Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 har laget en Autodata CD2 som ikke trenger noe aktivering eller koder eller noe annet tullball, kun å sette i PC og installere og ta i bruk.. ingen tidsbegrensninger heller .. 400 spenn pr stk... PM meg.. Haha, skal du ha betaling? Vis jeg hadde giddet, så kunne jeg sendt alle en gratis kopi, men blir for mye arbeid. Denne versjonen du har, kan lastes ned på nett, GRATIS. Smålig ogg kreve 400kr for den. :Devil: Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg