Gå til innhold

Navn på program med tekniskedata

Ranger emnet

Mambo

Anbefalte innlegg

Men om du går inn på et verksted og oppgir bilnummeret, så får de jo opp alskensdata på bilen. Hvor får de denne infoen fra?? Er de knyttet opp mot en sentral database eller noe??

Er det sånt program dere diskuterer her?

The Edge

Møller(Vw-Audi) bruker et program som kalles ETKA, det har da sprengskisser, koblingsskjema osvosvosv for akkurat de merkene..

Jeg vil da tro at f,eks Opel, MB, Ford osv har tilsvarende program, men da for sine respektive biler..

Autodata og Tolerance som er nevnt her er også bra programmer..

Hvis du leter litt på Dc++, Emule eller Torrent så finner du nok det du leter etter..

Ps: Hvis noen her har "Installasjonskoden" til Autodata så hadde jeg blitt en lykkelig mann, har mistet min sick

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår bedrift når vi iallefall bestiller deler til diverse bilmerker (vi fører volvo/renault), bruker vi bare http://www.norskbildelkatalog.no .

Når det er deler til enten Volvo el. Renault bruker vi henholdsvis Vadis eller Dialogys.

Men for koplingsskjemaer, tekniske data o.l. er det Autodata/Tolerance- vi bruker..

Norskbildelkatalog har også bilteknisk data med tegninger og skjemaer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møller(Vw-Audi) bruker et program som kalles ETKA, det har da sprengskisser, koblingsskjema osvosvosv for akkurat de merkene..

Jeg vil da tro at f,eks Opel, MB, Ford osv har tilsvarende program, men da for sine respektive biler..

Hvis du leter litt på Dc++, Emule eller Torrent så finner du nok det du leter etter..

Ps: Hvis noen her har "Installasjonskoden" til Autodata så hadde jeg blitt en lykkelig mann, har mistet min sick

har laget en Autodata CD2 som ikke trenger noe aktivering eller koder eller noe annet tullball, kun å sette i PC og installere og ta i bruk.. ingen tidsbegrensninger heller .. 400 spenn pr stk... PM meg..

1996 Peugeot 605 SRDTX 2,5 Turbo Diesel

(160hk/320NM).. Greenfilter, Chip (155), vannkjølt intercooler (ombygget), bygger om eksosanlegget til 2,5" med 2x2" ut nå (uten cat) finjustert Dieselpumpe, .. (målet er 180hk+ og 380NM+) Går godt opp til 220 km.t (speedofeil kun 3% målt med GPS)..

17" OZ Racing byttes mot 18" eller større!! kan betale mellomlegg.. Bolts: 5x108 (Peugeot)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,, tror dere missforstod, jeg hadde bare glemt navnet.

og jeg har vadis, men jeg ville ha tolerancedata.. det jeg bruker på jobben, og er veldig fornøyd med det, autodata er jeg ikke så fan av igjen (har brukt det 1 gang, så jeg har ikke lov å klage på det da)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

Hvordan får man opp koblingsskjema i etka?

har etka også oversikt over hva man trenger av deler for og ettermontere div ekstrautstyr?

Mvh.

Kjell Bøe

1981 Chevrolet van (daglig bil)

1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har laget en Autodata CD2 som ikke trenger noe aktivering eller koder eller noe annet tullball, kun å sette i PC og installere og ta i bruk.. ingen tidsbegrensninger heller .. 400 spenn pr stk... PM meg..

Haha, skal du ha betaling? Vis jeg hadde giddet, så kunne jeg sendt alle en gratis kopi, men blir for mye arbeid. Denne versjonen du har, kan lastes ned på nett, GRATIS. Smålig ogg kreve 400kr for den. :Devil:

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider