PoloDude Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Håper ingen skyter meg for å poste en demonteringstråd til, men jeg trenger raskt svar. Hvor og hvordan er frontfangeren festa. Mener å ha lest noe om tre skruer i hver hjulbue? Men nå har jeg da ramma rundt grillen av så da er det kanskje lettere også? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 To skruer under grillen altså oppå fangern, en skrue i forkant av hver skjerm, noen skruer i innerhjulbuene og er vel også noen bak det midterste gitteret.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Mener det er noen inni de små gitterene også. Ta av alle gitterene\rillene , så ser du skruene lett Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 antar at du ahr funnet dette ut til nå, men på min er det hvertfall de fire oppi motorrommet(helt oppå grillen), en under hvert blinklys, og tre stk i hjulbuene! ingen problem å få av, trust me har gjort d et par ganger :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Been there,done that! Men OBS; plast "proppen" som man skrur skruen opp i, i toppen av skjermen sprakk på den ene siden. Fikk lirket den ut og fylte den med sika. Så holder det til jeg får ny propp(lar det være slik til skjærm bytte neste vår) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Been there,done that!Men OBS; plast "proppen" som man skrur skruen opp i, i toppen av skjermen sprakk på den ene siden. Fikk lirket den ut og fylte den med sika. Så holder det til jeg får ny propp(lar det være slik til skjærm bytte neste vår) ja den bak på min ble ødelagt, så jeg byttet den ut med noen plugger fra jernvaren, som jo mer du teiter jo mer trekker de seg sammen, på midten går den mer og mer ut til siden, og dermed henger de mer fast! løsner ikke med det første helelr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg