MortenK Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 må sies at vedkommende som kom sist av de to der, har roen på hvor han har bilen til alle tider.. kan bli knepent å komme seg ut da.. om han som kom først IKKE har roen på bilen sin..hehe :) de må kjøre 100% beint for å komme seg ut av den der uten å skrape.. frekt om han i dodgen hadde startet opp og kjørt før han rettet opp :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 tok dette bilde for en time siden ca... den svarte sierra'n er vinterbilen min... vet ikke hvem som eier lille bilen foran.. :fuckme2: men bare rygger ut på plen jeg, er forsåvidt egentlig ikke min parkeringsplass... :popcorn Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 2 kamerater parkerete så nærme at når de vugga på bilen tok de inni hverandre.. endte med at vi måtte løfte ut rumpa på den ene bilen.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Jeg parkerte nerme en kompis, så hørte jeg han si "FØRSTE MANN TIL SHELL!!". BOOM sa det, så hadde han kjørt rett i mer, så fangeren hang og slang og felgen fikk en fin svart strek :I Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg