Zetec Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Noen som er interessert i å få noen konkurranser en plass? det kan være bare en konkurranse uten noenting ekstra, eller det kan være i forbindelse med StreetMeet eller lignende. Jeg har utstyr, og kjører opp til 30 mil en vei for å arrangere konk. Så om noen er intr. gi meg beskjed i denne tråden. Alle resultater blir offentliggjort på nett og alle får diplomer med sine måleresultater påskrevet. En standard konkurranse koster 200kr pr deltaker. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Noen som er interessert i å få noen konkurranser en plass? det kan være bare en konkurranse uten noenting ekstra, eller det kan være i forbindelse med StreetMeet eller lignende. Jeg har utstyr, og kjører opp til 30 mil en vei for å arrangere konk. Så om noen er intr. gi meg beskjed i denne tråden. Alle resultater blir offentliggjort på nett og alle får diplomer med sine måleresultater påskrevet. En standard konkurranse koster 200kr pr deltaker. det er jo streetmeet på smartclub i råde 18juni da.. kunne kanskje vært noe det da, for det kommer visst en del folk der hvis været blir bra..bladet Max Power kommer og, hadde jo vært artig å arrangert db-drag når de var der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg