Gå til innhold

ENDRET!! Hertz/Helix/Pioneer i Skoda Octavia

Ranger emnet

TLAudio

Anbefalte innlegg

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men 100% rettferdigt,og veeeeldig vanskelig.....utfordring med andre ord....

Joa..

Kompis av meg fra jobben prøvde seg der nå i helga..

Orginal "BOSE" lignende Volvo anlegg, med orginal volvo 8" basser på en bitte-liten orginal volvo forsterker..

Spilte 129,8 eller 128,9 dB med det!!!

Svært imponerende faktisk!!:)

Grættis L.P :wave

Rudskogen012.jpg

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI,NEI,NEI!!!! :)

Kan ikke miste flere grom biler innen EMMA nå..

Tiger'n snakker om å gi seg, Tore er ikke med lenger, Anders holder lav profil..

Greit det med generasjon skifte og sånt, men er det noen som er klar for å ta over toppen innen norsk bilstereo?

Kenneth blir jo isåfall enerådende..

hehe.... det blir neppe uten at han må slitte.... og spørs om dt blir nok... :deng :boxing :hammer :hug: :bump

gjelder vel begge veier og med de fleste andre og...du og Jan Ove, du skal få deng!! ;-) :hello:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.... det blir neppe uten at han må slitte.... og spørs om dt blir nok... :deng :boxing :hammer :hug: :bump

gjelder vel begge veier og med de fleste andre og...du og Jan Ove, du skal få deng!! ;-) :hello:

hmmmmm,skjønte ikke den helt jeg,mener du att kenneth kommer til å slite? skal bli morro å se hvem som banker han neste år.... :fire:

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he................tøff i trynet i dag James......... :hammer ..........he he he

Bare vent du.........skal nok vise deg ett og annet.........he he.

Gøysomt......he he cheers

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa..

Kompis av meg fra jobben prøvde seg der nå i helga..

Orginal "BOSE" lignende Volvo anlegg, med orginal volvo 8" basser på en bitte-liten orginal volvo forsterker..

Tror nok noen dansker blir litt fornærmet når du kaller anlegget i Volvoen for "BOSE-lignende", Dynaudio-høyttalere i den bilen! :hammer

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du og Jan Ove, du skal få deng!! ;-) :hello:

Bring it on!! cheers

Klar som et egg, jeg vet du.. Nå som du har lært bort dine excellente tips og trixs...

Tror nok noen dansker blir litt fornærmet når du kaller anlegget i Volvoen for "BOSE-lignende", Dynaudio-høyttalere i den bilen! :hammer

Mvh

Dag Johansen

Mulig det.. :)

Er et sånn "litt bedre en vanlig radio med cd fra fabrikk" anlegg..

(Altså BOSE & Harmann Kardon)

Mener L.P nevnte noe om hayabusa eller no sånt japse navn på det anlegget hans jeg, men godt mulig det er dansk.. :(

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo meget pent sagt da men... :thumb

konkuranser der det er db måler som dommer frister.... m'm

Det ruler fett.........

Ikke noe "rare" bedømminger......

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jonny!

Du er velkommen i DB-Dragen til neste år.

Muligens vi møtes igjen i samme klasse....... Lenge siden vi konk. mot hverandre.

Noen menig om hvem klasse, bil og utstyr ??

dette er bare på tenkestadiet ja! men vist d blir noe,så skal det bli en "fin" bil med bra innstall.....

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider