Gå til innhold

ENDRET!! Hertz/Helix/Pioneer i Skoda Octavia

Ranger emnet

TLAudio

Anbefalte innlegg

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmmmmm,skjønte ikke den helt jeg,mener du att kenneth kommer til å slite? skal bli morro å se hvem som banker han neste år.... :fire:

jada, det var det jeg mente... fatality jeg "sliter litt" med "trøndersken" min ser du... cheers

He he................tøff i trynet i dag James......... ..........he he he

hehe...man får ikke mer moro enn det man lager selv Glenn!!... :driving man må jo prøve å "skremme" litt de "store gutta" (proff) og... cheers

Ellers gleder meg til å høre på bilene i Oslo, greit å høre "vinner resepten" deres!! :titties:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så... Må bli ferdig med denne sesongen nå, før vi begynner å prate om den neste! :) Er noen tanker som surrer rundt i hue ang neste år.... Må prøve å finne på noen småting... :)

tror mange har veeeeeldig liten forståelse om hvor mye tid og penger det er lagt i de enkelte bilen i EMMA sirkuset,og nesten alle som står på sidelinjen å ser på,er helt overbevist om at de har bedre lyd enn EMMA bilene,finnest sikkert mange biler som spiller greit tonalt å sånn,men det er så myyyyyye mere dette gamet handler om,vil anbefale å fks bla gjennomm dokkis permen til kenneth på finalen,tror de fleste får hakeslipp gitt.... :anger:

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så... Må bli ferdig med denne sesongen nå, før vi begynner å prate om den neste! :) Er noen tanker som surrer rundt i hue ang neste år.... Må prøve å finne på noen småting... :)

Tror mange har veeeeeldig liten forståelse om hvor mye tid og penger det er lagt i de enkelte bilen i EMMA sirkuset,og nesten alle som står på sidelinjen å ser på,er helt overbevist om at de har bedre lyd enn EMMA bilene,finnest sikkert mange biler som spiller greit tonalt å sånn,men det er så myyyyyye mere dette gamet handler om,vil anbefale å fks bla gjennomm dokkis permen til kenneth på finalen,tror de fleste får hakeslipp gitt....

Konkurrer i Emma, i Db er jo bare om å gjøre å bråke mest

Enig med Kenneth om og bli ferdig med årets sessong ja, selv om det er jo greit og ha noen planer for den neste.

Som Johnny her sier også så er det nok en del som har ymse meninger også, så til de ta en titt i dokumentasjonene til de som stiller ut på Nm. Emma i oslo.

Men klart sikkert noen som kan ha noen gromme lyd biler/prosjekter rundt om i landet så til dere det kommer en sessong neste år, så det er bare og hoppe i det og stille til konkurranse, greit og få prøvd seg/bevise noe isteden for å krittisere også.

Er vel heller ikke så dumt og prøve db fordi som ønsker det men hvorfor ikke Emma espl. har ikke studert det så veldig men har vel litt mer inntrykk av her teller også installasjonen litt mer en i db-drag, samt at det kansje er litt mer finnish på de bilene, greit og se litt forsjellig ikke bare biler bygget i sammen for å spille høyt, og ser ut som de kansje skulle ha sett spikerverket for en stund siden, var noen av de på nm. i skien i fjor, spilte høyt så ikke så bra ut.

Men men ikke det at det er min sak men dette er vel noe som kansje passer bedre for diskusjon under emma tråden eller andre steder dette er vel egentlig prosjektråden til Jan Ove. m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teller også installasjonen litt mer en i db-drag, samt at det kansje er litt mer finnish på de bilene, greit og se litt forsjellig ikke bare biler bygget i sammen for å spille høyt, og ser ut som de kansje skulle ha sett spikerverket for en stund siden, var noen av de på nm. i skien i fjor, spilte høyt så ikke så bra ut.

noe av grunnen til at de ikke finnish på DB bilen

har med det og gjøre at i løpet en sesong kan du laget 3-8 kasser

bare for hente noen DB mer.. og hente DB når du passere 145+db er ikke så lett som noen skal ha det til.

Bonden

Sorry Jan Ove for og ha en OT i tråden din...

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Jan Ove for og ha en OT i tråden din...

Prosjektet er vel ferdig sånn nesten når det gjelder bygginga av komponenter i bilen, men vil bli oppdatert ved ombygging/endring av innstallasjon..

Ikke noe å beklage for at det er litt O.T i tråden min, jeg tåler det!!

Jeg må si meg enig i det Jhonny og andre sier her, at det er få som virkelig forstår EMMA..

Har fått noen komentarer om f.eks: "Den supra'n til VAA, er jo ti ganger penere bygd en noen EMMA bil jeg har sett..."

Og: " Hva i helvette er vitsen med å dømme et lydbilde i bilen din? Er det ikke meninga at stereoer skal spille høyt og "dunke" værst?"

At denne "sporten" er for de spesiellt inntreserte kan vel kanskje stemme, men om folk gadd å ta seg en tur på en EMMA konk, og satte seg litt inn i hva det går ut på, og forstår hvor mye arbeid det er å få til en EMMA bil, tror jeg denne konkuranse formen blir mer akseptert..

Er også enig med "o' store dB sjef" om at det til tider kan være "rare" dømminger, og at det ikke alltid er like rettferdig, men kan også skjønne at det er vanskelig å få til to dommere i hver bil...

Men ting er som de er..

dB vil alltid for meg være "et hakk under" det å konkurere i EMMA..

Dog, hadde vært gøy å få målt bilen en gang..:)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukes det ikke 2 dommere samtidig i Emma ?

Er det kun en person som dømmer en klasse ?

Bare lurer, vi bruker 2 dommere i hver klasse som dømmer alle bila, de bytter plass slik at det skal bli rettferdig, er de uenige møtes de på halvveien .

Mvh

Er egentlig slik i EMMA også, men ikke på kvalik konkuranser..

En på lyd, og en på install..

Skulle vært to på lyd,og to på install, slik at det blir en gjennomsnitt av to meninger som er resultatet..

Er to dommere for lyd, og to på innstall under finalen...

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det har blitt gjort på finalen, fungerer jo bra. At to dommere dømmer bilen hver for seg, og snittet blir poengsummen... Men det blir nok litt vanskelig å gjøre dette på hver eneste konkurranse... well Og når det gjelder temaet "rar" dømming, så må dere ikke glemme at det er en "objektiv" sport vi driver med! Det er jaggu ikke lett å skille bilene fra hverandre i mange tilfeller... :hammer Har dere noe å klage på ang dømminga til hver enkelt, så ta det med vedkommende da skjemaet blir gjennomgått! Surving på nettet forandrer ikke resultatene... :peace:

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det har blitt gjort på finalen, fungerer jo bra. At to dommere dømmer bilen hver for seg, og snittet blir poengsummen... Men det blir nok litt vanskelig å gjøre dette på hver eneste konkurranse... well Og når det gjelder temaet "rar" dømming, så må dere ikke glemme at det er en "objektiv" sport vi driver med! Det er jaggu ikke lett å skille bilene fra hverandre i mange tilfeller... :hammer Har dere noe å klage på ang dømminga til hver enkelt, så ta det med vedkommende da skjemaet blir gjennomgått! Surving på nettet forandrer ikke resultatene... :peace:

Ikke missforstå Kenneth, dette var ikke ment som "surving"..

Er flere som har kommentert "rar dømming" en meg, det var bare jeg som sa det høyt nå..

Jeg aksepterer resultatet for det det er, og tar med meg erfaringen inn i ombyggingen til finalen..

Og da skal det iallefall ikke skille SÅ mange poeng mellom meg og den som havner over..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært uenig i noe av det som har skjedd ang dømminga sjøl også, det skal jeg innrømme... :) Men er jeg uenig med dommeren, så sier jeg det til vedkommende eller hoveddommer... Kanskje flere skulle gjøre det? Eller? Det er i så fall det eneste som kan hjelpe mot "rar" dømming...

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært uenig i noe av det som har skjedd ang dømminga sjøl også, det skal jeg innrømme... :) Men er jeg uenig med dommeren, så sier jeg det til vedkommende eller hoveddommer... Kanskje flere skulle gjøre det? Eller? Det er i så fall det eneste som kan hjelpe mot "rar" dømming...

Er enig i det,ja..

Men noen ganger går det litt seint i hodet på folk, så man finner ut at dette kan ikke stemme ETTER at man er ferdig med konkuransen, eller har dratt hjem..

Men da må man jo bare finne seg i det,også!! :)

9 av 10 ganger er man fornøyd uansett..

Må stikke i verkstedet en tur nå... Vi snakkes senere ikveld... :)

Stå på!!

Så du hadde litt "uferdig" arbeid i bilen, ja..:)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider