Gå til innhold

ENDRET!! Hertz/Helix/Pioneer i Skoda Octavia

Ranger emnet

TLAudio

Anbefalte innlegg

gjelder temaet "rar" dømming, så må dere ikke glemme at det er en "objektiv" sport vi driver med! Det er jaggu ikke lett å skille bilene fra hverandre i mange tilfeller... Har dere noe å klage på ang dømminga til hver enkelt, så ta det med vedkommende da skjemaet blir gjennomgått! Surving på nettet forandrer ikke resultatene...

Ja man må huske at det er menesker som dømmer .

Uansett regler og slikt har folk egen smak og det vil komme fram i dømmingen .

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heihei, gratulerere meg plasseringen, selv om det ikke er så mye å gratulere for. Modig av deg å stille opp men vi var vell alle vitende om at du aldri ville vinne denne runden. Som du sier er dette bra erfaring, selvfølgelig er det det!!

jeg har sett på en DB konk og ikke noe emma, men DB, det å måle hvor høyt du spiller er bare for moro trur jeg, dere som bygger i Emma er utrolig flinke, og har gutts og pågangsmot, synes det er flotte resultarer dere får.

var enkelte innstallasjoner som så helt "ekte" ut, og "fabrikklaget." - In a positiv kind of way... Mye bra å se på, og mye freche greier. likte spessielt Genesiss Volvoen, jeg tok en prat med eieren (som jeg vet er her, men husker ikke navnet) da dommeren var der, kanskje ikke det lureste tidspuinktet, men FY FADER så fett det så ut. (send meg prosjekttråden i PM please??)

Fikk ikke sett bilen din TL, tror dommeren var i bilen da, så alt var lukket der...

flott dere stiller opp i Emma, ikke gi dere, DB er for "low lives" :P

får vi noen "ferdig bilder" av bilen din TL ?

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, gratulerere meg plasseringen, selv om det ikke er så mye å gratulere for. Modig av deg å stille opp men vi var vell alle vitende om at du aldri ville vinne denne runden. Som du sier er dette bra erfaring, selvfølgelig er det det!!

jeg har sett på en DB konk og ikke noe emma, men DB, det å måle hvor høyt du spiller er bare for moro trur jeg, dere som bygger i Emma er utrolig flinke, og har gutts og pågangsmot, synes det er flotte resultarer dere får.

var enkelte innstallasjoner som så helt "ekte" ut, og "fabrikklaget." - In a positiv kind of way... Mye bra å se på, og mye freche greier. likte spessielt Genesiss Volvoen, jeg tok en prat med eieren (som jeg vet er her, men husker ikke navnet) da dommeren var der, kanskje ikke det lureste tidspuinktet, men FY FADER så fett det så ut. (send meg prosjekttråden i PM please??)

Fikk ikke sett bilen din TL, tror dommeren var i bilen da, så alt var lukket der...

flott dere stiller opp i Emma, ikke gi dere, DB er for "low lives" :P

får vi noen "ferdig bilder" av bilen din TL ?

til prizma db drag er ikke noe tulll/moro men mye utprøving og feiling. :ex_machin :ex_machin :iconsm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til prizma db drag er ikke noe tulll/moro men mye utprøving og feiling. :ex_machin :ex_machin :iconsm

er jo det jeg prøver å si!

men synes det er lavere stand å stille opp på DB, da du ikke har tid eller råd for å stille opp i EMMA, en gang må jo være den første, og jeg sier ikke at TL har gjort det dårlig, sier at han kan avansere, noe vi ser klare planer om! hellothere

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik det har blitt gjort på finalen, fungerer jo bra. At to dommere dømmer bilen hver for seg, og snittet blir poengsummen... Men det blir nok litt vanskelig å gjøre dette på hver eneste konkurranse... well Og når det gjelder temaet "rar" dømming, så må dere ikke glemme at det er en "objektiv" sport vi driver med! Det er jaggu ikke lett å skille bilene fra hverandre i mange tilfeller... :hammer Har dere noe å klage på ang dømminga til hver enkelt, så ta det med vedkommende da skjemaet blir gjennomgått! Surving på nettet forandrer ikke resultatene... :peace:
Du har skjønt det ja :thumb

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QUOTE]

Her er jeg... :)

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QUOTE]

Her er jeg... :)

sa jo der jo :p hehe... feit bil du har, har du tråd?

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, våkne da Prizma...

Du har jo allerede skrevet i den før Rudskogen?!?!

Tråden er her.. :)

vet det, bare det at jeg ikke kunne finne den noe sted, var nok en sånn tråd jeg tok "no mail notifikation" på, og da finner jeg de aldri igjenn! :p

menmen, over til sakene TL, får vi bilder?

mangler fortsatt den lille kommentaren om en viss person i en bmw 525 ix :P

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler fortsatt den lille kommentaren om en viss person i en bmw 525 ix :P

Takk for plexi'n Michael!!!

Har sagt det til'n før, og de fleste her skjønte vel ved vår forrige runde på dette tema at Michael aka Nautiluz har hjulpet meg og er en høyst "ansvarlig" for at det er musikk i bilen min idag..

Men nå er det bra,eller?

Hvilke bilder savner du?

Hva vil folk ha bilder av annet en det som allerede ligger i tråden?

Er ikke endret noe etter Rudskogen, og ser ikke ut til å bli det heller før finalen, annet en litt justering av spilleren (vanskelig å få utrykt på bilde) og at jeg skal lage en dokumentasjon.. :)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for plexi'n Michael!!!

Har sagt det til'n før, og de fleste her skjønte vel ved vår forrige runde på dette tema at Michael aka Nautiluz har hjulpet meg og er en høyst "ansvarlig" for at det er musikk i bilen min idag..

Men nå er det bra,eller?

Hvilke bilder savner du?

Hva vil folk ha bilder av annet en det som allerede ligger i tråden?

Er ikke endret noe etter Rudskogen, og ser ikke ut til å bli det heller før finalen, annet en litt justering av spilleren (vanskelig å få utrykt på bilde) og at jeg skal lage en dokumentasjon.. :)

der sa du det, er vell hvit acryl? - som du får hos hvilken som helst glassmester? :iconsm

menmen, vil ha bilde av innstallasjonene, særlig baki, med lys, litt ifra, så vi får litt oversikt liksom.. helpme

Mvh. prizma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[

der sa du det, er vell hvit acryl? - som du får hos hvilken som helst glassmester? :iconsm

menmen, vil ha bilde av innstallasjonene, særlig baki, med lys, litt ifra, så vi får litt oversikt liksom.. helpme

Beklager Jan Ove.... Må bare.....

PRIZMA- få deg en hobby!!!!!!!!!!!!! :ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider