Gå til innhold

ENDRET!! Hertz/Helix/Pioneer i Skoda Octavia

Ranger emnet

TLAudio

Anbefalte innlegg

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er meget kjekk å ha ja. Møtte politiet i godt over fartsgrensa en gang, ikke nokk til å miste lappen da. Di snudde å kom etter, å sa di hadde måling på meg, jeg sa jeg ikke trodde på dem, og at jeg holdt fartsgrensa, (boksen hadde ikke pepet så jeg regnet med di løy) noe som di gjorde, så etter litt krangling så sa di bare at jeg måtte ta det med ro. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meget kjekk å ha ja. Møtte politiet i godt over fartsgrensa en gang, ikke nokk til å miste lappen da. Di snudde å kom etter, å sa di hadde måling på meg, jeg sa jeg ikke trodde på dem, og at jeg holdt fartsgrensa, (boksen hadde ikke pepet så jeg regnet med di løy) noe som di gjorde, så etter litt krangling så sa di bare at jeg måtte ta det med ro. :P

Opplevde noe lignende for et år siden da jeg jeg flytta til Halden..

Møtte UP bilen et sted i Østerdalen, de snudde, og hadde vist målt gjennomsnitt hastighet ut fra hvor fort de hadde kjørt for å nå meg igjen, og hvor kang tid det hade tatt..

3000,- kr rett i statskassa,det:(

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte UP bilen et sted i Østerdalen, de snudde, og hadde vist målt gjennomsnitt hastighet ut fra hvor fort de hadde kjørt for å nå meg igjen, og hvor kang tid det hade tatt..

hvordan går det ann? hahahahah!!! :hammer

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de lov til det??? damndamn

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de lov til det??? damndamn

De hadde vel film/video da..

Så er det vel en regel om at hvis de er to i bilen er den ene vitne,eller no'...

Driter i det:)

Jeg blir snart bedt på julebord hos politietaten for min sponsing av arbeidet deres..

Tror jeg er magnetisk mot politi og spesiellt UP biler.. :roll:

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde vel film/video da..

Så er det vel en regel om at hvis de er to i bilen er den ene vitne,eller no'...

Blir du noen gang stoppet av politiet, men det befinner seg kun 1 person i purkbilen, har han absolutt INGEN rett til å skrive ut forelegg eller lignende. Kun litt bruk av "kjæft'n" er lov...

BTW.. tråden er blitt litt OT..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du noen gang stoppet av politiet, men det befinner seg kun 1 person i purkbilen, har han absolutt INGEN rett til å skrive ut forelegg eller lignende. Kun litt bruk av "kjæft'n" er lov...

BTW.. tråden er blitt litt OT..

Han kan jo FINT gjøre det, om han har kamera. For da har han håndholdte bevis..

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo FINT gjøre det, om han har kamera. For da har han håndholdte bevis..

Men da kan jo du sikte purken for uforsvarlig kjøring. Skal han liksom styre kamera og ta for seg kjøringa samtidig??(denne er jeg litt usikker på da)

Samme grunn til at det bestandig er 2 politibetjenter i en uttrykningsbil. En tar for seg kjøringa, den andre gjør alt annet.

Jeg hadde det "litt" travelt en dag jeg skulle på skola.. Hadde vel 140 i 70-sone.. (det stod jo et 70-skilt på hver side av veien.. 70+70=140) Når jeg kom på skola kom sivilbilen opp på sia av meg.. Men da var det kun en som var med, og han sa han ikke kunne gjøre noe mer enn å kjefte på meg.. Å han kjeftet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan jo du sikte purken for uforsvarlig kjøring. Skal han liksom styre kamera og ta for seg kjøringa samtidig??(denne er jeg litt usikker på da)

Samme grunn til at det bestandig er 2 politibetjenter i en uttrykningsbil. En tar for seg kjøringa, den andre gjør alt annet.

Jeg hadde det "litt" travelt en dag jeg skulle på skola.. Hadde vel 140 i 70-sone.. (det stod jo et 70-skilt på hver side av veien.. 70+70=140) Når jeg kom på skola kom sivilbilen opp på sia av meg.. Men da var det kun en som var med, og han sa han ikke kunne gjøre noe mer enn å kjefte på meg.. Å han kjeftet!!!

:roll:

Må rette litt på det du sier; 70+70=140 ja riktig, men det betyr MINIMUM 140 km/t..

Alle vet jo at fartsgrense skilt er satt til MINIMUM lovlige hastighet?! :)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraet er jo montert på bilen ;)

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

Må rette litt på det du sier; 70+70=140 ja riktig, men det betyr MINIMUM 140 km/t..

Alle vet jo at fartsgrense skilt er satt til MINIMUM lovlige hastighet?! :)

Et lite råd du bør ta med deg videre i livet, Jan Ove;

Av og til er det bedre å holde kjeft og la folk tro du er dum, enn å åpne den og bevise det!!! :hammer

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider