Gå til innhold

ENDRET!! Hertz/Helix/Pioneer i Skoda Octavia

Ranger emnet

TLAudio

Anbefalte innlegg

Etter litt opp og ned med avskiltinger,kollisjoner og diverse, skjer det ting med bilen igjen.

Er for tiden på ferie og holder nå på å gjøre dash'n ferdig.

Det som var gjordt tidligere ble kassert og revet av, for så å begynne på nytt.

Grunnen til dette er vinkling av elementene på dash'n, og for dårlig grunnarbeid med MDF ringene..

Har også fått litt ideer og hjelp av en kjentmann på Elverum, og det hjelper litt jo det også..

Bilde kommer så fort jeg får tømt kamera på pc'n hjemme.

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gleder meg til å se !

Digget TeamKaos greia hehe... morroskyld er beste skyld!

BTW. Hvor mye skulle du/dere hatt for å kappe plater osv. til en slik kasse for meg? som jeg kan hente som "byggesett" liksom :)

Skal brukes til en Pioneer TS-W121SPL :)

Mvh

Sender du PM til Nautiluz, her kan nok han hjelpe deg med det, eller kanskje du får kjøpe kassa vi brukte på Gatebiltreffet..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt opp og ned med avskiltinger,kollisjoner og diverse, skjer det ting med bilen igjen.

Er for tiden på ferie og holder nå på å gjøre dash'n ferdig.

Det som var gjordt tidligere ble kassert og revet av, for så å begynne på nytt.

Grunnen til dette er vinkling av elementene på dash'n, og for dårlig grunnarbeid med MDF ringene..

Har også fått litt ideer og hjelp av en kjentmann på Elverum, og det hjelper litt jo det også..

Bilde kommer så fort jeg får tømt kamera på pc'n hjemme.

Og her er de:

Elverum_Flisa021.jpg

Elverum_Flisa022.jpg

a1bd384b.jpg

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble bra dette, synes det går litt treigt jeg men.... :bump

Ja, om du ikke har en 10-15000 å gi bort, kommer det fortsatt til å gå litt sakte.

Har byggematriale og planene klare, men ikkeno utstyr bortsett fra cd spillern og frontsett.

Siden jeg er litt blakk om dagen, er det liksom ikke bare å gå å kjøpe alt sammen heller..

Satser på å ha alt i bilen ferdig montert og trekt til september treffet på rudskogen, eller kanskje går det helt fram til finalen.. MEN, time will show!!

!!"Er no dritt å være blakk"!!

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that! He he... :) Skal du noe oppover til de dype skogene rundt Tynset snart ell?

Har blitt kyst menneske jeg nå vet du.. :op

For tynn luft der oppe på tregrensa.. hehe.. :bump

Neida, har litt ferie igjen, ikke umulig at jeg svinger en tur til tynset og besøker

gamle kjente.. yodude

Vi får se..

Tøffe bilder av bilen din og bikkja sin på hjemmesiden til butikken!

Vil andre se to av de beste bilstereobilene i landet se her. (link)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 50000 tork skruer,har jeg idag fått ut det orginale dashbordet, og prøvemontert det ombyggde. damndamn

Ble ikke helt 100%, men fy f å godt øyemål jeg har.. aneglsmili

Siden det var kun dash'n jeg hadde med til Elverum, ble det litt på øyemål jeg byggde om med annen vinkel.

På passasjer siden passer det 100%,men på fører siden tar toppen av ringen inn ruta og det blir lite plass til kanten på høytalleren.

Men, litt pussing og sparkling,kommer det seg nok til det bedre..

Bilder kommer så fort jeg får tømt kamera igjen.. :)

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider