Gå til innhold

ENDRET!! Hertz/Helix/Pioneer i Skoda Octavia

Ranger emnet

TLAudio

Anbefalte innlegg

du skal vel i prof neste år,eller?!

Det er mye mulig at jeg kan bli prof. til neste år. men dit er det lenge enda og

så lenge det morsomt og drive med lyd i bil så forsetter jeg med det.

men den dagen jeg ikke vil holde på med lyd i bil lengere, så vil jeg gi meg og

da synes jeg det er dumt og være eks: pro/exspert for da du inn går en avtale

som skal holdes, men i ama har du ikke det kan gi det der som man ønsker det...

men det ligger en boble med pure passive til neste år med å bruke originale

delefiltrene som følger orignalt med... men da blir hoved iden min bort med lyd i bil..

det skal se orginalt montert ut og minst mulig skal gjører om for få den lyden man skal.. så man vekker lysten til de som ikke vil brukte 3-12mnd på lage lyd i bil..

Bonden

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var moro at produktene vekket gleden. Du har fått deg svært ytedyktige produkter her, så potensialet er meget bra. Når du i tillegg skal fóre dem med en så pass spennende forsterker som Helix'n, blir det moro å høre når du er ferdig. Må og legge til at høyttalerne vil overhodet ikke gjøre seg bort med mer kostbare forsterkere heller, enten det er ARC Audio, Audison, Tru Tech, Brax, en dyrere Helix, eller kanskje vi kan friste med Hertz forsterkere senere.

Dette blir utrolig moro å følge med på videre.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hertz ja.. Jeg gleder meg til å høre det i min E36 selv.. Har HSK 163 selv.. 3 veis.. Trur dere det duger med en Phoenix Gold MS275 på det? Eller må jeg gå opp i forsterker etterhvert? Hva er å anbefale da?

PG'n er:

I 4ohm - 75/95 WRMS x 2

I 2ohm - 125 WRMS x 2

Hertz :)

DSCF0168.jpg

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere få utstyret i bilen :)

Var en kar på Finnmarka som skrøt så inni HÆ.... av sine forsterkere .

Møtte ham med 2 års mellomrom og han skrøt like mye hver gang .

Eneste problemet var at han hadde forsterkerne hjemme på rommet under senga og hadde aldri testet de .

Men av og til tok han de fram for å vise kompisene :hammer

Han ringte meg en gang om en Pioneer spiller, spurte og grav om funksjoner å masa fælt, etter en halvtime sa han at den skulle være på hytta :) he he da må man jo ha DSP .

Han skulle kansje delta i Acap klasse 3 for hytter under 40 kv :)

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere få utstyret i bilen :)

Han skulle kansje delta i Acap klasse 3 for hytter under 40 kv :)

Mvh

Hehehehe den har nesten verdi som signatur :) :hammer

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hertz ja.. Jeg gleder meg til å høre det i min E36 selv.. Har HSK 163 selv.. 3 veis.. Trur dere det duger med en Phoenix Gold MS275 på det? Eller må jeg gå opp i forsterker etterhvert? Hva er å anbefale da?

PG'n er:

I 4ohm - 75/95 WRMS x 2

I 2ohm - 125 WRMS x 2

Hertz :)

DSCF0168.jpg

Konkuranse bil?

Blir bygging av kasse og AMP rack imorra folkens..

Oppdatering og bilder imorgen kveld..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to the pro league! Men jeg tror du enten skal vaske skjorta di på 60 grader, eller spise mere grøt for det var ikke lett å se den logoen på skjorta! He he he he... :thumb Stå på, Jan Ove!!!!Detta blir nok bra skal du se!!!!

Som du vet, er jeg ikke så feit at det gjør noe, så å spise SÅÅÅ mye grøt tror jeg blir slitsomt..

Får vel fri til Gine om å krympe den i stedet.. hehe :roll:

Blir ikke den altfor høyteknologiske innstallasjonen på meg, som det er i en del av de andre proff bilene...

Gjør det enkelt nå for konkuranse på Rudskogen, og evnt. finalen, så får vi fyre opp polyester'n og støpe plasten til vinters..

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du gjør en knall innsats .

Du er jo kommet godt i gang, har selv fått felger og driver å pusser og gjør klar noen splitters til lakkering .

Enda en stund til jeg får inn stereoen .

Gleder meg til eventuelle treff der vi står side om side med hver vår Skoda og dunker vilt!! :)

Har gjordt litt idag også, eller egentlig mye, men det ble en sånn dag da man tar to skritt frem, og tre tilbake.. :(

Men, det går jo litt fremover..

Er nærmere en ferdig bil idag,en det jeg var igår, for å si det sånn.. :roll:

Ingen bilder idag dessverre, men skal ta litt bilder når jeg fortsetter bygginga etter jobben imorra..

PS: Frank - hvorfor funker ikke forumet på Acap.no?

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider