Gå til innhold

The New Batmobile

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Er ikke detta den bilen som ble brukt i den ene sketch'en i MTV Movie Awards i helga a? "Tankman" ???? Sketchen var med en skuespiller som spillte nerd som var kledd ut som batman og hoppa over no tak og sånn. Host'en for showet satt på. Knuste masse takstein og han som nettopp hadde lagt det ropte "curse you Tankman". Er bare en 60-90 sek sketch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om bilen har kjørt inn i et hus, også har dem bare limt sammen hele greia med superlim...også fant dem ut at det var noen karrosseriplater de hadde glemt, så de limte dem bare utenpå for å være sikker.

Men som det blir sagt over...funker sikkert dritfett en en mørk bakgate med masse badguys og fet musikk.

2000 Bmw 318iT

1991 Audi coupe 2.3 E

[x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mangellapp han får her...

BRITAIN_BATMAN__028_293175g.jpg

Den er jo livsfarlig for eventuelle fotgjengere den treffer og da :P

Bilen var stygg, og den forrige(?) som jeg hadde som lekebil som liten var mye kulere, den me jetmotor og rene pene sportsbillinjer.

Batman Forever (også penere)

BATMAN%20RETURNS%20BATMOBILE%20MAIN.jpg

Den jeg hadde som liten:

DASbatmobile.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med tanke på at i motsetning til de andre der er den nye en helt fungerende bil (også med jettmotor) så .

husk at nye Batman filmen der starter de helt på nytt igjen..

ikke noe mer lekeland .. (gotham som den er i filmene)

nå er det mer ekte

og skal du da ha en tøff banke badguys bil .. så funker nok den nye best....

(og ja .. siden den er brittisk .. så klarer den faktisk å svinge :P)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Batmobil, første gang jeg så denne minte den meg om Batman:

69742.jpg

pic_61_167.jpg

pic_61_166.jpg

pic_61_165.jpg

Denne er laget av Maybach som en form for demobil/dekktester for den tyske dekkprodusenten Fulda. Bilen har visstnok samme wheelbase som en vanlig Maybach Limousine, men er cirka 1000 ganger kulere. Vil ha.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider