Gå til innhold

Tror luftmengdemåleren er litt ute av drift.

Ranger emnet

eirwave

Anbefalte innlegg

Når jeg tenker over det kan det være nytt og rent bensin filter du trenger og:) Grunnen til det er at du forklarer symptomene som den duaer fint og rolig..

Sjekk tennpluggene dine, om det er mye sot på de får den feil blanding også

kommer bare med masse forskjellige tips jeg=) Sjekk det enkeleste først som falsk luft:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker over det kan det være nytt og rent bensin filter du trenger og:) Grunnen til det er at du forklarer symptomene som den duaer fint og rolig..

Sjekk tennpluggene dine, om det er mye sot på de får den feil blanding også

kommer bare med masse forskjellige tips jeg=) Sjekk det enkeleste først som falsk luft:)

Hei. Takker for svar her.

Bensinfilterer har sikkert aldri vert byttet på denne bilen.

jeg har kjøpt nytt orginal filter men har ikke fått bytta det enda da jeg ikke vet hvordan jeg skal få klemt slangene slik at bensin ikke lekker ut.

Og dette problemet skjedde først etter jeg hadde bytta tennplugger og pluggledninger. Motoren fikk mye bedre respons, men som sagt så begynnte den å daue. Den dauer aldri hvis jeg lar bilen stå på tomgang, men hvis jeg så vidt trokker på gassen og slipper den igjen så dauer den. Eller hvis jeg trykker inn clutchen når den har lite turtall.

Skal prøve å skifte bensinfiltetet og se om det hjelper.

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takker for svar her.

Bensinfilterer har sikkert aldri vert byttet på denne bilen.

jeg har kjøpt nytt orginal filter men har ikke fått bytta det enda da jeg ikke vet hvordan jeg skal få klemt slangene slik at bensin ikke lekker ut.

Og dette problemet skjedde først etter jeg hadde bytta tennplugger og pluggledninger. Motoren fikk mye bedre respons, men som sagt så begynnte den å daue. Den dauer aldri hvis jeg lar bilen stå på tomgang, men hvis jeg så vidt trokker på gassen og slipper den igjen så dauer den. Eller hvis jeg trykker inn clutchen når den har lite turtall.

Skal prøve å skifte bensinfiltetet og se om det hjelper.

Noen som vet om en god måte å skifte bensinfilter på? Uten å søle ut bensin osv?

2003 VW Passat 1.9TDI STV

* 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt)

* 92, Golf GTI 8V (Solgt)

Tråden om golfen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider