Gå til innhold

Felger StjÅlet! Hjeelp!!

Ranger emnet

Ro0oG

Anbefalte innlegg

Natt til Tirsdag 7/6-05 ble alle mine 4 felger stjålet fra bilen i Oppdal. Vet ikke navnet på dem, men det var 16" med 205/45 dekk som var noe slitt... Bilen stod hjemme hos meg, og det skjedde mellom midnatt og 7 på morgenen. CD-spilleren i bilen til naboen ble også stjålet!

Bilen stod hjemme hos meg, og det skjedde mellom midnatt og 7 på morgenen. CD-spilleren i bilen til naboen ble også stjålet!

Har noen opplysninger/mistanke om hvem det kan være send en P.M. SNAREST!! Ser dere lignende felger til salgs eller på en annen bil så si ifra! Alle opplysninger er av interesse da vi skal knekke nakken på bastardene! Det er også mulig de kjøper nye dekk til dem siden de var ganske slitt... Vær oppmerksom på dimensjonene!! :)

Bilde av felgene:

golfie2.missing

Christian Rogstad - høvdingen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wullum, om det sier deg noe?:)

forresten, du hadde vel forsikret felgene hos forsikringnsselskapet ditt?? da får du vel igjen nye?:)

vet hvem det er da ja!

de var forsikret, og det er ordnet opp :p men de som tok dem skal allikevel knekkes! forresten, du sa noe om at det var noen som hadde blitt stengt ute... tror du det er muligheter for at det kan hjelpe på å finne dem? hadde tatt av om vi hadde funnet ut hvem det er! er bare så *knekkenakkenpådem*syk!

har forresten kjøpt nye keskinfelger! kan ikke ha bil uten felger vettu...

her er de (dårlig bilde):

Felg,K.jpg

bilde av dem på bilen kommer når felgene kommer fra leverandør! :D

TRENGER FORTSATT TIPS TIL EVENTUELLE JOKKEJÆVLER FOLKENS! :D

Christian Rogstad - høvdingen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja finner du ut hvem de er så blir jeg gjerne med på ta en aldri så "liten" alvorsprat med dem..hater slike frekke jævler!! :deng :boxing

Vel, blir ikke mye lettere å vite hvem som har tatt dem ved å finne ut akkurat hvilke folk som er stengt ute fra Otta av de taterpakkene..det kryr jo av dem, faan meg værre en maur!! anger2

Men det blir bra med keskinfelger da!;)

Håper virkelig det blir en klarhet i saken, så vi alle får vite hvem felgtyvene er!

bruk 16stk låsebolter på felgene dine du, så slipper du å bli frastjælt felgene en gang til..vet aldri når de dukker opp igjen..å der hvor du bor er det tettpakket med boliger da, så det sier jo bare litt hvor frekke de faktisk er:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja finner du ut hvem de er så blir jeg gjerne med på ta en aldri så "liten" alvorsprat med dem..hater slike frekke jævler!! :deng :boxing

Må bare le av hvor mange bra smileys det er her på forumet, blir nesten litt overrasket hver gang jeg ser på en tråd, alltid forskjellige smileys, :D

Lyst på en 318/320i coupe jeg. 92-94, jess, da kjører vi for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider