Gå til innhold

For mange streetmeet!!

Ranger emnet

ozzy

Anbefalte innlegg

Synes det er hyggelig at folk liker streetmeet, men nå må det bli en grense på hvor mange det skal være landet rundt på en helg :? Ok, jeg skjønner godt at folk i finmark vil arrangere streetmeet der oppe og folk i bergen vil ha et streetmeet. Men nå er det liksom streetmeet på hvert jævla tettsted i Norge! Skjønner ikke hvordan dette kan være så spennende, må vel være bedre å ha 1 streetmeet i måneden for eks et sted i oslo hvor ALLE kommer istedet for å ha streetmeet 12 ganger på en måned overalt på østlandet. Når jeg sier Oslo så trenger ikke streetmeet være her, men må vel gå an å finne ett sted hvor det arrangeres streetmeet på østlandet en gang i måneden. Synes det var bedre før når bilforumet-crewet lagde en offisiel streetmeet tråd om treff...nå blir det for mye kaos og for mange treff :(

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er hyggelig at folk liker streetmeet, men nå må det bli en grense på hvor mange det skal være landet rundt på en helg :? Ok, jeg skjønner godt at folk i finmark vil arrangere streetmeet der oppe og folk i bergen vil ha et streetmeet. Men nå er det liksom streetmeet på hvert jævla tettsted i Norge! Skjønner ikke hvordan dette kan være så spennende, må vel være bedre å ha 1 streetmeet i måneden for eks et sted i oslo hvor ALLE kommer istedet for å ha streetmeet 12 ganger på en måned overalt på østlandet. Når jeg sier Oslo så trenger ikke streetmeet være her, men må vel gå an å finne ett sted hvor det arrangeres streetmeet på østlandet en gang i måneden. Synes det var bedre før når bilforumet-crewet lagde en offisiel streetmeet tråd om treff...nå blir det for mye kaos og for mange treff :(

Jeg er helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt enig med deg ozzy, når jeg i kveld skal til nittedal, så kaller jeg det ikke streetmeet, men bare et lite treff liksom. blir som du sier for dumt med 12 treff i mnd spredd på hele østlandet.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å blir fælt så mye som de i BF-Crewet skal gjøre da? spørs hva de har tid til...

X

DU! tar 2sekunder for de gutta å skrive "Vi samles på en stor parkeringspark kl 9 om kvelden fredag bla bla....så lager de en sånn sticky-tråd elr hva det heter :D 5min maks bruker de på det...

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saken er den at bilforumet-crewet kun skal ha treff på dørmatta si. Vi som ikke bor på Lillestrøm m/omegn synes det er stas med treff andre steder, og orker ikke vente hele fordømte sommeren på at Gud skal gi beskjed. Hvis folk har lyst må de da kunne ha treff, kan ikke se at bilforumet har arrangert noe eget streetmeet på et år nå. Tross alt, det er ikke møteplikt for dere som ikke liker treff oftere enn to ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er igrunn enig jeg oxo, blir litt vel masse streetmeet uten noen form for organisering osv...

men om vi i crewet skal styre med det veit jeg nå ikke... vi har vel igrunn nok med å kikke over forumet flere ganger daglig osv ;) men hadde kanskje vært en ide... beste greiene vi hadde i fjor var gardermoen... bra oppmøte og i organiserte former...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste greiene vi hadde i fjor var gardermoen... bra oppmøte og i organiserte former...

Det er det delte meninger om. Det ble litt for organisert for min smak, men nå var jo ikke dette et tradisjonelt streetmeet heller.

Vi har noe i æærme til Juli :D Kommer info før fredag :)

Marius

Venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det jo være street meet nå i troms,det er sannsynligvis den eneste gangen det er skikkelig treff for bilintreserte ungdommer i troms i år.

Det virker som at arangør er meget seriøs,og bilentusiastene vil at det skal være et treffpunkt for dem.

Men helt enig i det du sier,ozzy,skulle vært en tråd om hvor det er street meeter,med kalender og dato osv...

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider