Gå til innhold

bilforumet=BUG?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg vet at alle Kjøp/Salgstråder blir slettet av den enkle grunnen at hvis de ikke blir slettet så gjør det omtrent like mye nytte som om de ikke hadde gjort noe i det hele tatt (bortsett fra at ting går over pm i stedet for å tråden). Når det gjelder dobbeltposting så blir nok disse også slettet med mindre det har kommet svar i de, da blir de closed.

Innlegg som ikke passer inn i tråder blir sikkert også slettet hvis trådstarter ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er , til tross for flere uker med debatt om salgstråder i merkeforumene og REGLER på dette, en hel HAUG med slike annonser hver eneste dag. Merk dere dette; de slettes uten noen som helst info om grunn.

Hvis det ikke var en salgstråd, er det en annen grunn til at den har blitt slettet.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaokei..men for det er litt dumt for sånn som et eksempel jeg var ute for her om dagen.. 940motor/klutsj(da må det i 940 forumet) skal ned i en 740(skal vel egentlig i 740 forumet da?) åssen 850 klutsj skal brukes da!?(da er det jo i 800 forumet) men så er det jo på 200forumet "alle" er!

når jeg da ville ha råd om hvilken clutsj jeg som burde anskaffes til den motoren og hvor mye arbeid som må til for å få d til..

hvor skulle jeg lagt den tråden??

teknikk forumet!? men bilen er jo et prosjekt, så den skulle kansje vært under der også!?

jeg la spørsmålet ut på 200,700 og 900 forumet, når det er snakk om SÅNN ting er det greit at selv om posten er dobbelposta.så er det en grunn til det..planen va å få bekrefta det så fort som mulig..etter det ville jeg sagt hva jeg hadde kommet frem til, siden ville tråden bli liggende død...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annet eksempel; jeg og en annen nevnte såvidt om jeg muligens skulle overta bilen hans på nyåret..bare luftet det såvidt..så dagen etterpå skulle jeg se hva det egentlig var han hadde skrevet, om jeg husket riktig alt.. men nei, da var alt isammen slettet! skulle v tatt opp det på kjøp og salg?

eks. evolve's bil Ø.K.!

ja jeg ser bilen din er fin og håper på å få kjøpe den om 7 måneder!send PM hvis du er interesert!

-så skal jeg bare satse på at "evolve" tilfeldigvis er innom..? eller skal hele forumet gå over PM..?

for meg er det et eller annet som skurrer der..

han ville ikke selge noe, jeg ville ikke kjøpe noe..det ble tilfeldigvis luftet såvidt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaokei..men for det er litt dumt for sånn som et eksempel jeg var ute for her om dagen.. 940motor/klutsj(da må det i 940 forumet) skal ned i en 740(skal vel egentlig i 740 forumet da?) åssen 850 klutsj skal brukes da!?(da er det jo i 800 forumet) men så er det jo på 200forumet "alle" er!

når jeg da ville ha råd om hvilken clutsj jeg som burde anskaffes til den motoren og hvor mye arbeid som må til for å få d til..

teknikk forumet!? men bilen er jo et prosjekt, så den skulle kansje vært under der også!?

jeg la spørsmålet ut på 200,700 og 900 forumet, når det er snakk om SÅNN ting er det greit at selv om posten er dobbelposta.så er det en grunn til det..planen va å få bekrefta det så fort som mulig..etter det ville jeg sagt hva jeg hadde kommet frem til, siden ville tråden bli liggende død...!

Her gjelder det bare å bruke hodet litt....og dobbeltposting er ikke lov uansett.

Det er ganske irriterende for andre å måtte lese samme tråden din 3 forskjellige steder, sikkert like irriterende (og uoversiktlig) for din egen del (eller andres) at det er svar på samme spørsmål i 200, 700 og 900 forumet? Skjønner du ? :D

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gjelder det bare å bruke hodet litt....og dobbeltposting er ikke lov uansett.

Det er ganske irriterende for andre å måtte lese samme tråden din 3 forskjellige steder, sikkert like irriterende (og uoversiktlig) for din egen del (eller andres) at det er svar på samme spørsmål i 200, 700 og 900 forumet? Skjønner du ? :D

Hei.

Mulg jeg er tett, men hvorfor ikke poste i Volvo-forumet generelt (før man velger modell) hvis man har ett spm. som går på tvers av modellene?

De fleste velger vel "nye meldinger" eller går til sitt merke når de logger på her?

mvh

Reciprocating engines are OUT !

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Mulg jeg er tett, men hvorfor ikke poste i Volvo-forumet generelt (før man velger modell) hvis man har ett spm. som går på tvers av modellene?

De fleste velger vel "nye meldinger" eller går til sitt merke når de logger på her?

mvh

Ja, det er ikke dumt å poste i f.eks Volvo diverse

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annet eksempel; jeg og en annen nevnte såvidt om jeg muligens skulle overta bilen hans på nyåret..bare luftet det såvidt..så dagen etterpå skulle jeg se hva det egentlig var han hadde skrevet, om jeg husket riktig alt.. men nei, da var alt isammen slettet! skulle v tatt opp det på kjøp og salg?

eks. evolve's bil Ø.K.!

ja jeg ser bilen din er fin og håper på å få kjøpe den om 7 måneder!send PM hvis du er interesert!

-så skal jeg bare satse på at "evolve" tilfeldigvis er innom..? eller skal hele forumet gå over PM..?

for meg er det et eller annet som skurrer der..

han ville ikke selge noe, jeg ville ikke kjøpe noe..det ble tilfeldigvis luftet såvidt..!

Kjøp og Salg bør vel gå over PM? Det er jo ingen andre som har noe med hva som blir diskutert mellom to parter ved et salg?

Som Mazdafun såfint nevnte. Enten i volvo-forumet eller Teknikk. For akkurat denne ville jeg nok valgt Volvo, ettersom volvo-folkene er så sære at de leser andre deler av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er , til tross for flere uker med debatt om salgstråder i merkeforumene og REGLER på dette, en hel HAUG med slike annonser hver eneste dag. Merk dere dette; de slettes uten noen som helst info om grunn.

Hvis det ikke var en salgstråd, er det en annen grunn til at den har blitt slettet.

Føler du deg som en barnehage-onkel, Dr_S? :pray

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i volvoforumet..? har spurt om ting i "div volvo" før, men er jo håpløst å få svar..!

menmen..tar heller en kjangs å dobbelposter en gang inni mellom om jeg føler behovet blir for stort..

Vil bare minne om at gjentatte brudd på reglene fører til utestengelse (som på alle andre steder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider