ochagenes Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hei. Beklager at jeg hoppa på pistolen. Men man blir litt sånn etter å sett "tusenvis" av kasser som "bare sa pang, liksom", og hvor man tydelig ser mislighold er årsaken til at det "plutselig" ikke trekker fremover. Samtidig tror jeg at jeg har gjort det meste som er rasjonelt at en kasse kan tåle i en GT-R, og aldri rast en kasse. mvh Heh, min er/var på randen av ras da det begynte å bli dammer under bilen. Bytta bunnpanne-pakning pluss pakningene ved veiva og skrudde sammen igjen i håp om at var i skjønneste orden. Frammleis dammer, viste seg at huset har sprukket ved utløyselageret. Venter framleis på dom om det er mulig å sveise eller om eg må skaffe meg nytt hus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 OT : Jeg har lyst å bygge den sorte med 2 bar ladetrykk, stor IC, etc (360 hk-) med standard kasse, og vise folk at man kan kjøre denne bilen hardt, OG kjøre lengre enn 5 minutter uten å rase kassen som har fått ett ufortjent rykte som en "papirkasse". mvh ... og jeg har lyst til å kjøpe den! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 ... og jeg har lyst til å kjøpe den! :D Hva venter du på ? Link Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 *blir dradd vekk etter øra fra telefonen, av dama i det han skulle til å ringe opp å se på en handel* :nono: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 der kom feriepengene,ferieutbetaling, vakttillegget og skattepengene kommer snart gitt :D nå skal jeg ha en alvorsprat med fruen, så skal vi se hvor dette bærer henne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebschneid Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 På spørsmål om det blir garanti på en slik kasse er svaret nei da han ikke kjenner til brukerenes vaner. På spørsmål om transferkassa ikke fortsatt blir et svakt ledd er svaret også nei, denne må under lupen for å se hva som må gjøres. Er det noen som kunne tenke seg dette. Siter 2004 BMW M3 (sommerbil) 1993 Mazda 323 GTR (vinterbil) 2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter) 2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter) 2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 På spørsmål om det blir garanti på en slik kasse er svaret nei da han ikke kjenner til brukerenes vaner. På spørsmål om transferkassa ikke fortsatt blir et svakt ledd er svaret også nei, denne må under lupen for å se hva som må gjøres. Er det noen som kunne tenke seg dette. Er det lov å spørre hvem som skal gjøre ombyggingen? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Hva venter du på ? Link Skal du selge gliset?? Ja du har nå ett par til å ta av. Har du bilder av skinninteriøret?? Jeg bare MÅ ha meg GTR igjen, lei allerede jeg, interresert å ta Lx/GTX i innbytte?? Hehe, gått fra GTR til LX/GTX, brukt den i 3mnd nå, MÅ HA GTR! KOnge bil! Mye gøyere med GTR turboen også forresten, litt opp på turtall og DDDDDDDDDDDDer ble du trøkkt bak i setet, mens GTX er greit hele veien. Må da være litt KICK e det skal det være noe. Hugo Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Hva venter du på ? Link Hadde et større håp om den svarte "reinspikka rally versjon" - GT-R'en din, uten ABS, hull i taket, osv. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebschneid Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Det er meningen at det er Martin Schancke som skal stå for dette. Det er han som har bedt meg å prøve å finne flere som kunne tenke seg dette, for å få prisen pr kasse noe ned. Han har laget deler til GTR kasse før ifølge han selv. Selv regnet jeg ikke med å klare å finne noen flere som ville bruke så mye penger på en sånn bil, så jeg venter enda på en pris på hva det vil koste kun for meg. Men jeg regner bare med at det blir inn i h........... dyrt. Men jeg er villig til å strekke meg ganske langt, da jeg er sinnsykt lysten på å finne ut hva denne bilen egentlig er god for. Siter 2004 BMW M3 (sommerbil) 1993 Mazda 323 GTR (vinterbil) 2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter) 2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter) 2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 tja,prisen er ikke det viktigste :) finn ut hva det blir for en kasse da, så skal jeg telle opp pengebingen imens :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebschneid Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 d skal jeg gjøre. er vi to, blir det ihvertfall billigere enn en. Siter 2004 BMW M3 (sommerbil) 1993 Mazda 323 GTR (vinterbil) 2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter) 2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter) 2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Hei. Blir det ett drevsett som dette? Er ikke sikker på om dette kommer fra Mr. Rallycross, men jeg tror det. Sjekk 1 giret (helt til høyre). Er ikke uknuselig dette heller. :popcorn Må prøve å få reparert dette (laget en ny primæraksel og ett nytt drev. Noen som kan skaffe meg nummeret til Martin, så får jeg sjekke hva han skal ha for det? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Noen som kan skaffe meg nummeret til Martin, så får jeg sjekke hva han skal ha for det? mvh Fra telefonkatalogen. :) Martin Schanche Høilundv. 40, 1440 Drøbak 64 93 38 43 Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Fra telefonkatalogen. :) Martin Schanche Høilundv. 40, 1440 Drøbak 64 93 38 43 Hey ! Takk for hjelpen med nummeret. :) Nå blir det spennende om han gir garanti på delene som er ødelagt. (*-jeg tror ikke det). mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg