automatiker Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Som sagt: svart supra observert i trondheim sentrum mandagskvelden. Gråse bodykit og vinge, og gullfarga felger... :naaaws Noen som vet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Er nok min det ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Syns virkelig du skulle gitt på litt mer da den stakkars scorpioen sto vedsiden av deg i lyskryssene fra tempe og innover mot lerkendal/byen :) Og ja, scorpioen kan burne på tørr asfalt. Men helst ikke på høylys dag i et travelt lyskryss... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 få se noe bilder da? Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det er også høyre ratt på den Supraen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 En av de penere Supra'ene vil jeg si. :D Er det original motor eller godt trimma? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Bor du på moholt eller noe? Hver gang jeg er på eberg for å bygge på sykkelhoppene der så ser/hører jeg at du raller forbi. Så deg også ved ravnkloa på lørdag. God lyd når du gir på hvertfall :) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tevo Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Har kjøpt meg en svart supra jeg og.. artig og få se bilder.. Siter Otlening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Er det noen som vet hvem som eier den svarte Supraen som har stått på Bjørnstad Bil noen ganger? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Kan det ikke være den som står på BilRadioSpes eller no ? vet ikke jeg, bare sett supra der noen ganger ... Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenste Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Er nok min det ja... e d dæ inge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Er det noen som vet hvem som eier den svarte Supraen som har stått på Bjørnstad Bil noen ganger? Vil tro det er en av dem som jobber på Hell bil sin... Han bor på fannrem ;) mobilbilde av den: Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Er det original motor eller godt trimma? Bytta luftfilter, og så er den litt dekaltrimma.. Bare prøv deg med bimmer'n det.. :boxing Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Bytta luftfilter, og så er den litt dekaltrimma.. Bare prøv deg med bimmer'n det.. :boxing Hehe, akkurat nå står den uten turbo da noe bestemte seg for å ta en tur igjenom eksossiden... Hvordan går det med din da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Det er den samme kisen som krasja den røde supraen for en stund siden som eier den.. Vet hvem det er, men nevner ikke navn på forumet :p Er forsåvidt en singelturbobil god for rundt 800hk ifølge eieren.. men han kjører "forsiktig" på rundt 500hk nå, så han blir vant til bilen så han slipper å krasje den sånn som den forrige :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg