-Supraguy- Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Er vel blitt noen påmeldinger fra be4you? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Det kommer noen....får liksom ikke panik på hvor jeg skal gjøre av alle som skal kjøre :???: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Siden det er på en hverdag er det vansklig for folk å si om de kan komme vettu, kommer nok folk se :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet Juli 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 Jeg kommer jeg. Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fastgt4 Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 jeg kommer også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jolly-Jumper Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Hvorfor står ikke treffet i listen til Tracday? (http://www.trackday.no ) Ikke visste Frederick Mowinckel/Trackday om dette treffet, da de hadde kurs/kjøring på skauen i dag. Blir det ikke noe av, eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 å jo da dette er et samarbeid mellom hans andre kolega alexander mørk hvis det kommer nok folk ...så blir nok dette bra :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hmm, det står 4 juli på den sia. Er det kjøring i dag og da? Eller er den ikke oppdatert? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Hmm, det står 4 juli på den sia. Er det kjøring i dag og da? Eller er den ikke oppdatert? Det er kjøring på rudskogen idag 5.7 men det er NSK-kjøring... bare å møte opp om du er sugen Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Ikke tenk på hva som står på trackday.no sine sider jeg som privatperson + alexander Mørk har leid banen sammen så derfor kalte vi det trackday med b4you..... :) you see :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Skal prøve å få fri slik at jeg får luftet blubba mi, men det kommer nok ikke til å gå så veldig fort :boxing Det er lov med vinterdekk? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 angående treffet 20nde. Er det kun rundetider det skal gå på da.. eller får vi som bruker gummi få kjøre og?? :) :bump Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg kommer også :) Siter Driftfun.com - 2004 Mazdaspeed Miata x 1983 Audi 80 CL x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg kommer også :) Du må først fikse bilen din du... Jeg komer også, har så godt som skrudd ferdig bilen nå! Går som ei kule! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiteLite Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Du må først fikse bilen din du...Jeg komer også, har så godt som skrudd ferdig bilen nå! Går som ei kule! :) og DU er den heldige vinneren som får lov til å hjelpe meg når jeg kommer hjem fra Frankrike :D Siter Driftfun.com - 2004 Mazdaspeed Miata x 1983 Audi 80 CL x 1992 Nissan 200SX Banebil - uten motor, girkasse, bensintank x 1993 Mazda Miata Cruisekjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg