Gå til innhold

Trackday 20/7-05 Rudskogen

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sammen med trackday.no arrangerer B4YOU Quality Center banetreff på Rudskogen 20. juli fra klokken 16 - 21. Det kommer masse gromme biler, og alle er hjertelig velkomne til å kjøre. Prislappen for å kjøre vil ikke bli mer enn kroner 500,-. Inviter kjente å kom for en fartsfylt sommerdag!

 

Hvor mye koster det for de vi inviterer som ikke har lappen og bare skal se på da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, med kamera som vanlig. Noen som har et ledig passasjersete noen runder eller? Hadde vært stas med litt inboard. (er jo ikke så ille å sitte på heller da) :)

 

edit

 

Blir det mulig å stå oppå øya i midten av banen? For om det skal kjøres drifting på baksiden er det et genialt sted å stå å filme.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ta stilling til hvor man skal så og ikke når vi er der oppe tror jeg :)

 

Det hadde vært fint, det er kjipt å få kameraet fyllt med sand, ref: siste Gatebil :D

 

Kan man parkere oppe bak depoet selv om man ikke skal kjøre, eller burde man la bilen stå ned med inngangen? En kamerat som har problemer med foten etter ett fall vurderer å bli med å slite ut øynene men han klarer ikke å gå langt om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jeg, med kamera som vanlig. Noen som har et ledig passasjersete noen runder eller? Hadde vært stas med litt inboard. (er jo ikke så ille å sitte på heller da) :)

 

edit

 

Blir det mulig å stå oppå øya i midten av banen? For om det skal kjøres drifting på baksiden er det et genialt sted å stå å filme.

 

 

Prikk meg på ryggen, så skal nok det gå bra :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Har 2 nevøer på 4 og 6 år som digger å sitte på når det svinger/går fort.Men selvfølgelig kjører jeg ikke i nærheten av grensen med disse på (mest aks rett frem opp til 100). De ler og koser seg, og vil at jeg skal kjøre enda fortere, he-he.

 

Men som den gode onkel jeg er (yeah, right) så sier jeg til dem at det er best å kjøre fort på bane pga. tryghet og at ikke politiet blir sure.

 

Så kommer spørsmålet. Kan jeg kjøre med gutta i bilen på Rudskogen? De sitter seff i barnesete med 4 punkt og har på hjelm. Jeg kommer heller ikke til å kjøre helt "bananas" med dem på, men det hadde vært gøy å vist dem litt hvordan man kan kjøre "gris" på en ansvarlig måte.

 

..og tenk dere selv hvor kult dere selv hadde syntes dette hadde vært når dere var 4-6 år :win

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe tidskjema over når det skal være banekjøring, og når banen skal brukes til andre aktiviteter, som breisladd og drifting?

 

Vil det bli et seriøst opplegg med flaggvakter som følger med og faktisk flagger av biler som utgjør en fare for seg selv og andre? Er det regler som sier at når det er banekjøring, så skal man ikke drifte/sladde men kjøre skikkelig, eller vil man tillate alt av cowboy-kjøring? Hvor mange biler vil være på banen samtidig?

 

Jeg har absolutt veldig lyst til å komme.. Men da håper jeg det vil bli en viss struktur. Planlegging, tidsskjema osv. Fint hvis dette kan legges ut på forhånd.

 

Var det slik at det var greit å ha med pasasjer?

'88 Porsche 944 Turbo S Silver Rose

 

Porsche Club Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke lese igjennom tråden for å sjekke om dette er sagt før, men jeg syns dere burde dele opp i drift og grip heat. 10 min drift, 10 min grip osv. Dette gjør stortsett at alle blir fornøyd. Da kan man kjøre grip (evt med noen små sladder her og der), eller kjøre helt sidelengs i drift-heat hvis man vil det:) Hvis man bare vil drifte bruker man grip-heatene til å bytte dekk :)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Xenon.. Dette høres ut som en god ide. Om heatene er 10min eller kanskje litt lengere? 15 min?

 

Hvis det blir nok folk, er det en ide å ha en ordning som nevnt over, med at flaggvaktene står halve dagen, og kjører gratis andre halve dagen.

Isåfall melder jeg meg herved som flaggvakt.

 

mvh

Ola

'88 Porsche 944 Turbo S Silver Rose

 

Porsche Club Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke lese igjennom tråden for å sjekke om dette er sagt før, men jeg syns dere burde dele opp i drift og grip heat. 10 min drift, 10 min grip osv. Dette gjør stortsett at alle blir fornøyd. Da kan man kjøre grip (evt med noen små sladder her og der), eller kjøre helt sidelengs i drift-heat hvis man vil det:) Hvis man bare vil drifte bruker man grip-heatene til å bytte dekk :)

Bytte dekk? Trenger du det??? :bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår