corsa driver Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hvordan er kiosken, er den åpen? Siter Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Det var slik at man kan parkere oppe på asvaltplassen ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diamond racing Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Det var slik at man kan parkere oppe på asvaltplassen ikke sant? Regner m at dere parkerer bilene deres på asfaltplassen, ihvertfall de som skal kjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Regner m at dere parkerer bilene deres på asfaltplassen, ihvertfall de som skal kjøre :) Bra. Skal kjøre :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diamond racing Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Bra. Skal kjøre :D:D Godt å høre :drive2 Du får gi alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Muilig jeg kommer slentrende nedom i morgen... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diamond racing Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Muilig jeg kommer slentrende nedom i morgen... Så flott. Skal du kjøre på banen eller :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diamond racing Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Hvordan er kiosken, er den åpen? Litt uvisst ennå, men vi håper på å få d til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Så flott. Skal du kjøre på banen eller :driving Ja, men det kommer til sakte, har 4 år gamle sommerdekk på (de som har sitti på bilen siden den har rulla ut ifra fabrikken, de er datert 07/01) er glad til om jeg er nede på 1:20 tallet i heletatt i morgen jeg. (dekkene er som å bare kjøre på felgen uten noen gummi på, finnes ikke grep for 5øre) Detta blir morro uansett.. hehe... Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Ja, men det kommer til sakte, har 4 år gamle sommerdekk på (de som har sitti på bilen siden den har rulla ut ifra fabrikken, de er datert 07/01) er glad til om jeg er nede på 1:20 tallet i heletatt i morgen jeg. (dekkene er som å bare kjøre på felgen uten noen gummi på, finnes ikke grep for 5øre) Detta blir morro uansett.. hehe... Helt motsatt av de dekkene jeg skal bruke da Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diamond racing Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Ja, men det kommer til sakte, har 4 år gamle sommerdekk på (de som har sitti på bilen siden den har rulla ut ifra fabrikken, de er datert 07/01) er glad til om jeg er nede på 1:20 tallet i heletatt i morgen jeg. (dekkene er som å bare kjøre på felgen uten noen gummi på, finnes ikke grep for 5øre) Detta blir morro uansett.. hehe... Blir bare mer spennende da :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Jeg kommer vel en tur. Jeg går glipp av fordtreffet så da må jeg nesten kjøre i morgen uansett om det regner eller ikke. Skal man tro Siri Kalvig så blir det greie forhold også: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=633805&utmy=6589337&meter=114&sted=Rakkestad&maplevel=5 Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Jeg kommer vel en tur. Jeg går glipp av fordtreffet så da må jeg nesten kjøre i morgen uansett om det regner eller ikke. Skal man tro Siri Kalvig så blir det greie forhold også: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=633805&utmy=6589337&meter=114&sted=Rakkestad&maplevel=5 Da kjører du i morgen :D Er spådt sol faktisk :D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diamond racing Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Da kjører du i morgen :D Er spådt sol faktisk :D:D:D:D:D Spådd sol...??? Ja d får vi endelig håpe da, jg har nemlig sett noe helt annet på nyheter og internett. Men blir mer spenning når d er vått på banen Devil Kult når d regnet på Vålerbanen, satt bare på, vel og merke m Ruud i Skylinen, men døds kult for d :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Spådd sol...??? Ja d får vi endelig håpe da, jg har nemlig sett noe helt annet på nyheter og internett. Men blir mer spenning når d er vått på banen Devil Kult når d regnet på Vålerbanen, satt bare på, vel og merke m Ruud i Skylinen, men døds kult for d :roll: Ser ikke så ille ut da :D Men la oss håpe det blir tørt i hvertfall!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg