Diamond racing Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Ser ikke så ille ut da :D Men la oss håpe det blir tørt i hvertfall!! Alt er egentlig bra bare d ikke pøsregner som d gjør nå :mad: Dere får ta m dere godt humør, hjelm og gassfoten :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Alt er egentlig bra bare d ikke pøsregner som d gjør nå :mad: Dere får ta m dere godt humør, hjelm og gassfoten :thumb Godt humør er med - og tre hjelmer :D Har gassfoten, men ikke motor nok :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diamond racing Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Godt humør er med - og tre hjelmer :D Har gassfoten, men ikke motor nok :P Kommer ikke bare an på motoreffekten men den som sitter bak spakene oxo ahahahhaha Ruud får t.o.m. min golf til å gå fort så d sier bare litt... Trekk ned rullgardinen men til visse grenser såklart ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Noen her som har status på været der nede nå, og hvor mange påmeldte det er blitt?? Stoler ikke helt på vg.nett, men er kanskje noen her som har tlf nr ditt som kan ta en tlf eller no. :pray Siter Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Været(i Sarpsborg) er bra, delvis skyet og oppholdsvær. Ser ut til at det blir en fin dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Det ligger et nedbørsområde på tvers av hele sverige fra stockholm i syd til falun i nord som er på vei (og er i oslo nå), men det ser ut til at det dreier nord for rakkestad... Håper på bedre vær enn det er her nå ihvertfall. setter nesa nedover i tre tiden, det starter 17:00 ikke sant? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Da ser det ut som det kommer noen biler herfra og, inkl. meg :) Hva var prisen for å kjøre igjen? Ble det 500? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Her finner dere bilder fra kveldens treff http://www.bilforumet.no/topic/75113-bilder-fra-b4u-treffet-på-rudskogen/?do=findComment&comment=774016 Kan jo kanskje fortsette denne tråden der, så vi slipper å følge med på to tråder? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 TAKK! Utrolig bra treff, med lite kø for å kjøre, greit kjapp organisering av drifteting på baksia og så rett tilbake på mer banekjøring. :) Værgudene var utrolig snille og ikke en vanndråpe traff bakken på rudskogen før etter at kjøringa var ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Takker for et meget bra gjennonført treff! :) Utrolig mye kjøring, og bra organisering!! Dette var bra!! Noen som vet hva som var gjort med den ene skylinen som var utpå (den mest orginalt utseende av dem) ? Virket som om det var noe galt med den, lå bak den litt og det røyk noe voldsomt og en del flammer, men ingen "action" ? Ellers fin blanding av biler! Må si at den bilen som imponerte mest var en svart turbo porsche, gikk noe helt sykt. Har aldri blitt så fullstendig parkert på rettstrekket noen sinne :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 genialt treff ja. Bra organisert. Fra en ting til en annen uten kjedlige opphold! Meget bra :partyon Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 helt rått.. må få til flere sånne treff.. men hva skjedde med kåringa for driftinga?? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Takker for et meget bra treff! Syntes dette treffet var bedre og artigere enn Gatebiltreffa:D Rask og bra organisering og nesten ikke kø. Bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det ble nedtur for min del. Kjørte inn etter 10 runder for å feste eksosanlegget da jeg merket en eksoslekasje en plass ved manifoilen. Er jeg heldig er det pakningen mellom turbo og manifoil og ikke en sprekk. Ellers var det en person som gjorde meg oppmerksom på at noe ramlet av bilen min i S kombinasjonen. Jeg så det lå en svart sylinderformet sak på ca. 10-15 cm x 4-5 cm og glødet med tilhørende blå røyk der men kan ikke skjønne at den har tilhørt min bil. Noen som observerte dette ? Det var i det første heatet sånn rundt kl. 1700 Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det ble nedtur for min del.Kjørte inn etter 10 runder for å feste eksosanlegget da jeg merket en eksoslekasje en plass ved manifoilen. Er jeg heldig er det pakningen mellom turbo og manifoil og ikke en sprekk. Ellers var det en person som gjorde meg oppmerksom på at noe ramlet av bilen min i S kombinasjonen. Jeg så det lå en svart sylinderformet sak på ca. 10-15 cm x 4-5 cm og glødet med tilhørende blå røyk der men kan ikke skjønne at den har tilhørt min bil. Noen som observerte dette ? Det var i det første heatet sånn rundt kl. 1700 Så det lå å brandt en sak der ja... Men har ikke aning på hvilken bil den kom fra.. Hvordan kunne de vite at den var fra din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg