Quicksilver Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 denne?? jeg ga ikke nok gass ;) må satse hardere neste gang :iconsm Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Så det lå å brandt en sak der ja... Men har ikke aning på hvilken bil den kom fra.. Hvordan kunne de vite at den var fra din? Det var en tilskuer som observerte det og gjorde meg oppmerksom på at det kom fra min bil i depoet. Min eneste forklaring må være at det er noe som torshovpotta har kvittet seg med. Taim will sjåw. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Må si som dere andre, ett veldig bra treff og greit organisert. Fortløpende med biler hele tiden, ingen vente tid. Kjempe bra, dette må gjentas. :) Siter Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Takk for et bra gjennomført treff!. denne?? jeg ga ikke nok gass ;) må satse hardere neste gang :iconsm Syns det ser ut som at du gir bra med gass jeg. Bilen tar seg veldig bra ut sidelengs! Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fastgt4 Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Det ble nedtur for min del.Kjørte inn etter 10 runder for å feste eksosanlegget da jeg merket en eksoslekasje en plass ved manifoilen. Er jeg heldig er det pakningen mellom turbo og manifoil og ikke en sprekk. Ellers var det en person som gjorde meg oppmerksom på at noe ramlet av bilen min i S kombinasjonen. Jeg så det lå en svart sylinderformet sak på ca. 10-15 cm x 4-5 cm og glødet med tilhørende blå røyk der men kan ikke skjønne at den har tilhørt min bil. Noen som observerte dette ? Det var i det første heatet sånn rundt kl. 1700 han som satt på med meg som sa ifra.Men det er vanskelig å si om du bare kjørte over den eller om den kom fra deg. Kom fortsatt blå flammer fra den delen på runden etter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fastgt4 Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 dette treffet er noe om ikke det mest vellykka treffet noensinne :pray utrolig bra av B4YOU(jan) og kammeraten hannes å stelle istand disse treffa. takket vere dem at jeg for prøvd ut bilen og mine egne ferdigheter :) håper det ikke er lenge til neste gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Hei hyggelig at så mange synnes dette var bra Vi kommer også sterkere tilbake med mye rart ,vi skal også prøve å få til et treff til i år vi skal lage en ny netteside kun på dette med treff ol så blir det letter å få ut mere info mm her vil det også ligge bilder å filmer fra de treffene vi arangerer å andre treff vi besøker Kom gjerne med inspill på hvordan ting bør være :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Kom gjerne med inspill på hvordan ting bør være :) Syns alt fungerte bra, men hvis jeg skal peke på noe er det prisen. Hadde ikke gjort meg noe om det hadde kostet mindre for å kjøre... (Men fortsatt viktig å ikke melke tilskuerne for mye. Tror "klage-grensa" for de begynner rundt 50-lappen) Det er jo helt opp til dere å sette prisen, jeg kommer nok anyways bare det ikke er helt ville priser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 kjempe bra treff syns jeg.. moro å se! men vet om en del folk som ikke visste om dette.. kanskje vært mulig å publisert det enda mer?! uansett var det kult thihi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fastgt4 Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 synes det er bra att det ikke blir for "stort".er der for å kjøre mest mulig. hadde med en kammerat som var "overalt" og ingen steder.han hadde "tinga" sine i bilen min,men det var umulig å finne ham så da ble det noe mindre kjøring.men skit samme jeg gikk tom for bensin i svingene på slutten :) de 500kr er til ett så godt formål at man bør ikke klage på det. Hva får du egentelig for 500 kr i dag?uansett hva det skulle være så er det på langt nær så kult som en dag med jan(B4YOU)PÅ BANEN. HUSK DET ER INKLUDERT INNGANG OG PARKERING. du blir ivertfall ikke drita for de pengene på byen!!!!!!!!! ps:dette innlegget var ikke direkte ment på noen her,bare facts. skulle jan gå i pluss etter dette treffet så har han faen meg fortjent det :) men man kan alltids leie banen selv å så spre det på nettet møter opp for å kjøre jeg. :) :) :) no heart feelings :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juli 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 synes det er bra att det ikke blir for "stort".er der for å kjøre mest mulig.hadde med en kammerat som var "overalt" og ingen steder.han hadde "tinga" sine i bilen min,men det var umulig å finne ham så da ble det noe mindre kjøring.men skit samme jeg gikk tom for bensin i svingene på slutten :) de 500kr er til ett så godt formål at man bør ikke klage på det. Hva får du egentelig for 500 kr i dag?uansett hva det skulle være så er det på langt nær så kult som en dag med jan(B4YOU)PÅ BANEN. HUSK DET ER INKLUDERT INNGANG OG PARKERING. du blir ivertfall ikke drita for de pengene på byen!!!!!!!!! ps:dette innlegget var ikke direkte ment på noen her,bare facts. skulle jan gå i pluss etter dette treffet så har han faen meg fortjent det :) men man kan alltids leie banen selv å så spre det på nettet møter opp for å kjøre jeg. :) :) :) no heart feelings :pray Hørt det koster 10000 pr time for å leie rudskogen.. Så å klage på prisen her blir for dumt... Er ABSOLUTT verdt 500 kr! Enig med deg 2fastgt4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Hørt det koster 10000 pr time for å leie rudskogen.. Så å klage på prisen her blir for dumt... Er ABSOLUTT verdt 500 kr! Koster 11.000,- for en kveld midt i uka å leie, men ja, det er absolutt verdt 500! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Takker for flott treff :D Så ut som folk fikk kjøre mye. Og virket som det gikk smidig selv med ytterst lite mannskap på arrangeringssiden Bare litt kjipt å blåse topppakningen på runde nummer to.. Men men :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 det var vel åpent fra 16:00 - 21:00? Det er 5timer med kjøring. Altså 100,- i timen. Det er ikke så værst det. Også med tanke på at det var gratis å komme inn Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Enig med de fleste andre her: Meget bra treff! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg