Gå til innhold

Trackday 20/7-05 Rudskogen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så det lå å brandt en sak der ja... Men har ikke aning på hvilken bil den kom fra.. Hvordan kunne de vite at den var fra din?

Det var en tilskuer som observerte det og gjorde meg oppmerksom på at det kom fra min bil i depoet.

Min eneste forklaring må være at det er noe som torshovpotta har kvittet seg med.

Taim will sjåw.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nedtur for min del.

Kjørte inn etter 10 runder for å feste eksosanlegget da jeg merket en eksoslekasje en plass ved manifoilen.

Er jeg heldig er det pakningen mellom turbo og manifoil og ikke en sprekk.

Ellers var det en person som gjorde meg oppmerksom på at noe ramlet av bilen min i S kombinasjonen. Jeg så det lå en svart sylinderformet sak på ca. 10-15 cm x 4-5 cm og glødet med tilhørende blå røyk der men kan ikke skjønne at den har tilhørt min bil.

Noen som observerte dette ? Det var i det første heatet sånn rundt kl. 1700

han som satt på med meg som sa ifra.Men det er vanskelig å si om du bare kjørte over den eller om den kom fra deg.

Kom fortsatt blå flammer fra den delen på runden etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

hyggelig at så mange synnes dette var bra

Vi kommer også sterkere tilbake med mye rart ,vi skal også prøve å få til et treff til i år

vi skal lage en ny netteside kun på dette med treff ol

så blir det letter å få ut mere info mm

her vil det også ligge bilder å filmer fra de treffene vi arangerer å andre treff vi besøker

Kom gjerne med inspill på hvordan ting bør være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom gjerne med inspill på hvordan ting bør være :)

Syns alt fungerte bra, men hvis jeg skal peke på noe er det prisen. Hadde ikke gjort meg noe om det hadde kostet mindre for å kjøre... (Men fortsatt viktig å ikke melke tilskuerne for mye. Tror "klage-grensa" for de begynner rundt 50-lappen)

Det er jo helt opp til dere å sette prisen, jeg kommer nok anyways bare det ikke er helt ville priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er bra att det ikke blir for "stort".er der for å kjøre mest mulig.

hadde med en kammerat som var "overalt" og ingen steder.han hadde "tinga" sine i bilen min,men det var umulig å finne ham så da ble det noe mindre kjøring.men skit samme jeg gikk tom for bensin i svingene på slutten :)

de 500kr er til ett så godt formål at man bør ikke klage på det.

Hva får du egentelig for 500 kr i dag?uansett hva det skulle være så er det på langt nær så kult som en dag med jan(B4YOU)PÅ BANEN.

HUSK DET ER INKLUDERT INNGANG OG PARKERING.

du blir ivertfall ikke drita for de pengene på byen!!!!!!!!!

ps:dette innlegget var ikke direkte ment på noen her,bare facts.

skulle jan gå i pluss etter dette treffet så har han faen meg fortjent det :)

men man kan alltids leie banen selv å så spre det på nettet møter opp for å kjøre jeg. :) :) :)

no heart feelings :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er bra att det ikke blir for "stort".er der for å kjøre mest mulig.

hadde med en kammerat som var "overalt" og ingen steder.han hadde "tinga" sine i bilen min,men det var umulig å finne ham så da ble det noe mindre kjøring.men skit samme jeg gikk tom for bensin i svingene på slutten :)

de 500kr er til ett så godt formål at man bør ikke klage på det.

Hva får du egentelig for 500 kr i dag?uansett hva det skulle være så er det på langt nær så kult som en dag med jan(B4YOU)PÅ BANEN.

HUSK DET ER INKLUDERT INNGANG OG PARKERING.

du blir ivertfall ikke drita for de pengene på byen!!!!!!!!!

ps:dette innlegget var ikke direkte ment på noen her,bare facts.

skulle jan gå i pluss etter dette treffet så har han faen meg fortjent det :)

men man kan alltids leie banen selv å så spre det på nettet møter opp for å kjøre jeg. :) :) :)

no heart feelings :pray

Hørt det koster 10000 pr time for å leie rudskogen.. Så å klage på prisen her blir for dumt... Er ABSOLUTT verdt 500 kr!

Enig med deg 2fastgt4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for flott treff :D

Så ut som folk fikk kjøre mye. Og virket som det gikk smidig selv med ytterst lite mannskap på arrangeringssiden

Bare litt kjipt å blåse topppakningen på runde nummer to.. Men men :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...