Dalhback killer Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 skulle ikke tro det :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 er det lov å kjøre med biler uten skilt? er kansje det siden du skal kjøre med skylinen :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Vi må nok kjøre med "prøveskilt " :boxing :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Vil det bli tillatt med passasjer ? Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackice Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Er det noe begrensning på hvor mange som kan komme på treffet? Slik at det ikke blir sinnsykt lang kø og lite banetid? Er det lagt opp til at folk skal sladde og herje, ala bilmekaniker treff? Det så jo mest ut som et 240 raggartreff uten kontroll men ja.. Spørsmålet er vel om det er "førertrening" eller "fritt fram"? Har fri den dagen å må si det frister veldig om det er bra organisert og "trygt" har ikke vert på noe trackday treff enda, så jeg vet liksom ikke hvordan det er lagt opp. Siter Mvh David Vingerhagen Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juni 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Kommer det fler som deler på kjøringen med samme bil vil det koste kr 200,- pr fører Ellers er det fritt fram ,men sefølgelig under kontroll ,her tror jeg man får max for pengene når det gjelder kjøre trening mm Tror nok det ikke blir kø.......for å kjøre på banen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jolly-Jumper Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Høres coolt ut! Er ikke 100% ferdig med bilen, men har jo relativt god tid! :) Hva er "kravene" for å kjøre? Må man ha lisens, eller holder det med lappen? Er det krav til bilen? Registrering? Har aldri kjørt på bane før, så er litt nyskjerrig... :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Bilen i utgangspunktet skal være i teknisk stand og ha skilter /prøveskilter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juni 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Er det så "lite" mennesker som ønsker mer kjøring .....??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Har du fått lite påmeldinger? Rart igrunn, trodde interessen for slikt var relativt stor jeg. Kan hende det er fordi det er i ferien, men alikevel... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg kommer! :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 Jeg bumper tråden, og sier at jeg kommer om allt ligger til rette :D Blir aldri nok kjøring :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Er ikke godt å vite ,det har jo meldt seg på noen ...å vet også at det ikke er alle som melder seg på via nett ,men bare dukker opp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertdn Skrevet Juli 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 Er ikke godt å vite ,det har jo meldt seg på noen ...å vet også at det ikke er alle som melder seg på via nett ,men bare dukker opp :) Har lagt inn link på BMW CCN sitt forum også, så skal ikke se bort ifra at du får et par påmeldinger til! :) Siter Mvh Robert DN '99 Carbon Black M5. -19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 TAkk :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg