eiriklh Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 hei har tatt av støp av en plast fanger, den vokset jeg 5-6 ganger og brukte slipp middel på, er det da likevell nødvendig å vokse forma 5-6 ganger pluss slipp middel? takker for svar Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Det er nødvendig ja, dette fordi at voksen ikke smitter over på formen. Jeg ville ihvertfall ikke tatt sjangsen på noe annet. Kan vi kansje få se bilder av det du har gjort? Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 takk for svar, bilder kommer etterhvet tenker jeg.. men har eksamen denne uka, så skjer ikke så mye før i neste uke tror jeg Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Da er vi 2. Hadde siste eksamen i dag Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg