Gå til innhold

Noen som vet hvor det selges 17-18" felger som passer 240??

Ranger emnet

Naila

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

17-18" felger til 240 er det mange som vil ha, så de er ikke lette å finne. Hvis du bor sånn til at du kan kjøre deg en tur til Sverige så er det myyyye enklere å finne det der! I så fall kan du søke på blocket.se, forumet på turboperformanceclub.com og forumet på 740klubben.se. Ellers kan du se på finn.no, billisten.no, autodb.no og qxl.no.

Edit: hmmm, så nå at du i Harstad. Er vel noen mil til Sverige da...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17-18" felger til 240 er det mange som vil ha, så de er ikke lette å finne. Hvis du bor sånn til at du kan kjøre deg en tur til Sverige så er det myyyye enklere å finne det der! I så fall kan du søke på blocket.se, forumet på turboperformanceclub.com og forumet på 740klubben.se. Ellers kan du se på finn.no, billisten.no, autodb.no og qxl.no.

Edit: hmmm, så nå at du i Harstad. Er vel noen mil til Sverige da...

kjører jo fort til sverige fra harstad...! :driving kjører om Narvik og inn mot Kiruna, så er du i sverige, men om det er lett å få tak i no felger i Kiruna eller omegn, det er det verre med...!

Selv så bor j under 1 time fra svenske-grensa, og j har benytta meg av å handla fra sverige før... litt styling og.l, som j fant på http://www.blocket.se og på http://www.turboperformanceclub.com... leter selv etter 17" felger til 940`n, så blir nok en tur til sverige å kjøper felger tenker j, så sant det ikke blir langt nede i sverige eller langt nord...

Naila:

Hvor i harstad bor du?

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører jo fort til sverige fra harstad...! :driving kjører om Narvik og inn mot Kiruna, så er du i sverige, men om det er lett å få tak i no felger i Kiruna eller omegn, det er det verre med...!

Selv så bor j under 1 time fra svenske-grensa, og j har benytta meg av å handla fra sverige før... litt styling og.l, som j fant på http://www.blocket.se og på http://www.turboperformanceclub.com... leter selv etter 17" felger til 940`n, så blir nok en tur til sverige å kjøper felger tenker j, så sant det ikke blir langt nede i sverige eller langt nord...

Naila:

Hvor i harstad bor du?

Kjørte til Kungälv (2 mil nord for Gøteborg, rundt 25-30 mil hver vei) for å hente skinninteriør jeg... og LMS kjørte til Malmø (50-60 mil hver vei!!) for å hente felger! Så litt kjøring skader da ikke :) Er det ikke derfor vi har biler kanskje...? :D

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naila:

Hvor i harstad bor du?

Hehe, yeah er du kjentmann:) Bodd i Harstad, omegn eller??

Yepp tar vell ca 6 timer fra Harstad til Kiruna.

Bor i Radioveien..... i "åsen" oppfor Harstad sentrum.

Er i åsen bak sykehuset, overst oppe der.

Folk kaller det for Harstad's Beverly Hills :P

Men vet du av høggere i kiruna lr i nærheten? har en kompis som er dær på liten ferie nå, sku fådt han til å ha leita etter felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, yeah er du kjentmann:) Bodd i Harstad, omegn eller??

Yepp tar vell ca 6 timer fra Harstad til Kiruna.

Bor i Radioveien..... i "åsen" oppfor Harstad sentrum.

Er i åsen bak sykehuset, overst oppe der.

Folk kaller det for Harstad's Beverly Hills :P

Men vet du av høggere i kiruna lr i nærheten? har en kompis som er dær på liten ferie nå, sku fådt han til å ha leita etter felger.

kjent å kjent...!

faren min og besteforeldra mine bor i harstad, nærmere bestemt harstadbotn...! har også bodd såvidt i kanebogen, oppi blokkene ikke så langt fra skola, og i harstadbotn, rett ovenfor rørleggeren i harstadbotn, bergveien heter det, så er da litt kjent...!=)

pleier å bli noen turer oppover på ferie, så blir vel en tur oppover i sommer også... fisketurer samt litt anna tull... evt en tur med hurtigruta til lofoten kanskje...

vet ikke om noen høggere rundt om i nærheten der nei desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjent å kjent...!

faren min og besteforeldra mine bor i harstad, nærmere bestemt harstadbotn...! har også bodd såvidt i kanebogen, oppi blokkene ikke så langt fra skola, og i harstadbotn, rett ovenfor rørleggeren i harstadbotn, bergveien heter det, så er da litt kjent...!=)

pleier å bli noen turer oppover på ferie, så blir vel en tur oppover i sommer også... fisketurer samt litt anna tull... evt en tur med hurtigruta til lofoten kanskje...

vet ikke om noen høggere rundt om i nærheten der nei desverre...

Yeah! høres bra ut:) hehe, vi kan jo ta oss en cruisetur ilag i sommer om du har tenkt å kjøre opp.

Hvorfor bor du i Hamar, om du er Harstadværing og har fam her?

Hva heter du forresten? kansje jeg vet av deg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah! høres bra ut:) hehe, vi kan jo ta oss en cruisetur ilag i sommer om du har tenkt å kjøre opp.

Hvorfor bor du i Hamar, om du er Harstadværing og har fam her?

Hva heter du forresten? kansje jeg vet av deg=)

det er ikke umulig skal du se! blir nok til at j kjører hvis j skal oppover...!

Bor i Hamar nå pga jobben... Har bodd i Rendalen i Hedmark i 17 år og 2 år i Harstad (var ikke mer enn 2-3 år gammel da j bodde der...), og det siste året i Hamar...!

Mads Bakken Lindstad heter j... Faren min som bor i Harstadbotn heter Raymond Lindstad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider