Laaars Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Hei! Begynte å borre ut vannbalja i dag, men plutselig kom jeg på chassisnummeret. Dette må jeg få flytta til et lurt sted. Men, må jeg først få klarsignal av biltilsynet for å gjøre dette? Må de gjøre det for meg? Isåfall må jo vannbalja stå på bilen, og jeg må frakte bilen til biltilsynet på henger for å få gjort det. :rolleyes: Eller, hvis de må gjøre det, kan jeg komme med bilen i ene hånda og vannbalja i andre? For de har vel mulighet for å sjekke opp med reg.nr. osv. om det stemmer? Og et par spm. helt til slutt; 1. MÅ det være i motorrommet? 2. HVOR er det fint å plassere det? Dempertårn er jo en mulighet, men det blir jo godt synlig og u-cleant :rolleyes: Hva med en av bjelkene som går forover i motorrommet eller noe sånt? På forhånd takk! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 letteste er å ta kontakt med dem og høre.. rammenummeret skal være på en fast ut ikke utbyttbar del av rammesystemet eller noe sånt.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Tar ikke jeg helt feil sitter chassisnr. mitt på høyre dempertårn ( når du sitter inni bilen). På ford sierra sitter det prega inn under gulvteppet, men tror ikke det er det eneste stedet.... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Å hatt det inni bilen hadde vært best men... litt slit om det faktisk er nødvendig å komme til, å dra ut tepper og seter og alt som er :P Men jeg får høre med de... er bare å borre ut et par punkter til så er vannbalja av, men best å vente til jeg har fått klarsignal fra biltilsynet. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 bare å ta kontakt med dem og hør hvor du kan flytte det. Så må du vise det etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 ikke ta av før du har vært på biltilsynet.. det står på bare ett sted på disse bilene og da godtar de det ikke. nr må stå på bilens venstre side, om det må stå i motorrommet er usikkert. vil gjerne flytte mitt igjen jeg... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Det enkleste er som nevnt å ta kontakt med tilsynet før du fjerner den platen, og ikke som meg, ringe de etterpå. Da blir de sinna :D Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Det enkleste er som nevnt å ta kontakt med tilsynet før du fjerner den platen, og ikke som meg, ringe de etterpå. Da blir de sinna :D På min golf står chassisnummeret på dempertårnet orginalt, da er det vel bare å fjerne vannbalja da regner jeg med... ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Si ikke det, på min mente de jeg hadde fjernet bærende karroseri....... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Si ikke det, på min mente de jeg hadde fjernet bærende karroseri....... Er ikke mye bærende den blekkplata der skulle jeg tro ;) Da slenger man på et stabstag på dempertårna istedet... Men jeg får vel kanskje snakke med biltilsynet før jeg fjerner den, de er vel litt greiere å ha med å gjøre hvis man har snakket med dem på forhånd. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg