Brandtenborg Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Nå er sommerens "Harry-prosjekt" innkjøpt og pengene får bein å fly på igjen! Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med bilen uten at det koster så mye, er det bare å komme med forslag! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Hmm 2-dørs Jetta ? De er vel ganske sjeldne ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 - 90 fanger forran med tåkelys og hvite blinkers og GTI leppe - 90 fanger bak - Hvite sideblinkers - Svarte og røde baklykter (bruk sotespray) - Et par okeye felger - Senke den 60/40 - Emblemfri grill med grillist oppe og nede. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Kan få tag i vita jetta bakljus elr Röd/vita för 1000sek Kommer från USA!! Sen kan du ju köpa en Dietrich RS-Front av mig =) Den är ju vit då den kommer så vill du köra budget versionen är det bara att bult on :D Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Loppa Hmm 2-dørs Jetta ? De er vel ganske sjeldne ? Tror ikke 2-dørs utgaven var av de vanligste, nei. Var i hovedak derfor jeg kjøpte den fremfor en 2-dørs Golf II. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Jonte - 90 fanger forran med tåkelys og hvite blinkers og GTI leppe - 90 fanger bak - Hvite sideblinkers - Svarte og røde baklykter (bruk sotespray) - Et par okeye felger - Senke den 60/40 - Emblemfri grill med grillist oppe og nede. gjør den prikk lik som en hvem som helst annen ungdomseid golf? :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by Håkon A gjør den prikk lik som en hvem som helst annen ungdomseid golf? :D :D Sett nå du klistremerker og klesstativ på Rx'n :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Ville laget en litt retro look jeg... Skam senking (100mm) med klassiske BBS 3 delte 8/9x15 alternativt WRD mesh,beholdt org fangere,hvite blinkere og rødebaklys... stilrent,pent og ikke så "mainstream" Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by nitewlkr ....med klassiske BBS 3 delte 8/9x15 alternativt WRD mesh... Hei, han sa "uten at det koster så mye" ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by nitewlkr Ville laget en litt retro look jeg... Skam senking (100mm) med klassiske BBS 3 delte 8/9x15 alternativt WRD mesh,beholdt org fangere,hvite blinkere og rødebaklys... stilrent,pent og ikke så "mainstream" Tror du glemte en liten detalj med disse planene, nemlig denne setningen: "Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med bilen uten at det koster så mye":D WRD Mesh er vell ikke sånn du får så mange av for 10tusen lappen.... og 100mm senk kommer vell i kategori gewinder. Men pyttsann, ser du vekk ifra at det ikke skulle koste så mye så er jeg enig med deg;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Originally posted by LupoB0Y Hei, han sa "uten at det koster så mye" ;) spørs helt hva du definerer som "mye" det ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Takker for alle tips! Senking lar seg dessverre ikke gjøre for da kommer jeg ikke inn i garasjehuset hjemme... Felger har jeg så det er ikke noe problem. Og siden dette er det lille "Harry-prosjektet" mitt, tenkte jeg at jeg skal dekorere bilen med sjakkbrett på høyre bakskjerm, VW-logoen over panseret og venstre forskjerm, en humoristisk tekst i frontruta, delvis sotede baklys, hvite blinkers i forskjerma og sorte blinklys i fangeren pluss idéer som dukker opp etter som tida går! Blir vel noe liknende Poloen jeg hadde før. Det er den det er bilde av under. Beste bilen jeg har hatt! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Og enda et: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 Noen som fikk med seg at han kalte det "Harry prosjekt"?? Ta det en tur på Biltema der har de alt du trenger som er harry og billig.. Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2003 BILTEMA=KIRKEN BILTEMAKATALOGEN ER MIN BIBEL! :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg