SaG_Dark Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre for å trimme bensinbilen min? Det er en Kyosho Pure Ten alpha uten trimpotte. HAr satt på endel nye deler bl. a. hydrauliske dempere, nyr hjullager, gjort om til bakhjulstrekk, nye drev, ny clutsj tamiya dekk / kopis av OZ felger osv. Men jeg vil få den til å gå litt bedre. hadde vært litt morro å bygd en turbo :p He he. Men det er nesten uoppnåellig å få til å bygge en så liten turbo. HE he. :naaaws er ikke vits engang, det er trossalt metanol og nitro den går på :p Men noen som har noen idèer? Kunne sveiset nytt eksosanlegg, men da trenger jeg formler for å regne ut størrelse og motstand??? JEg har ikke så mye penger å bruke på den, så helst må det være noe jeg evt. kan lage selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NAnders Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Er jo diesel den fyrere på :P men du kan kjøre med høyere nitro tall, motoren lever da kortere men den får mer effekt Jeg kjøpe effekt anlegg til min bil en gang ga jævla bra effekt men godt råd ikke treff store steiner da spruter delene :P Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Kjøp deg en trimpotte! Du kommer til å bli overraska over forskjellen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 effektanell ja, og 2 trinns "kasse" :P Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg