Gå til innhold

billige senkesett på eiker igjen!

Ranger emnet


Poffs

Anbefalte innlegg

Faen te pakk att det ikke er TUV på setta te 740 azz!

 

Du MÅ jo ikke godkjenne senkinga heller, bare du er flink til å prate for deg når du blir stoppa ;) Eller så kan du jo scanne godkjenningspapir til 240, og lage ditt eget godkjenningspapir til 740 :D

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med 40mm senking ser jo bilen normal ut.. ingen som stopper deg for det! eneste du kan ryke på er eu-kontrollen men dem sjekker ikke alltid fjærene.. bare lakk dem sorte før du setter dem på bilen så vekker dem ingen oppmerksomhet...

 

Audi`n j hadde for 2 år siden, kom igjennom eu-kontrollen med kappa fjører bak...! så det sier jo litt om hvor mye det sjekker av og til...! trodde j kom til å få mangellapp j da, det fikk j jo å seff, men ikke på senkesettet, men på bremse-systemet bak... da ble j overraska kan man si...! :scared

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ jo ikke godkjenne senkinga heller, bare du er flink til å prate for deg når du blir stoppa ;) Eller så kan du jo scanne godkjenningspapir til 240, og lage ditt eget godkjenningspapir til 740 :D

Trudde det var nummer på fjørene som dem sjekka jeg men....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi`n j hadde for 2 år siden, kom igjennom eu-kontrollen med kappa fjører bak...! så det sier jo litt om hvor mye det sjekker av og til...! trodde j kom til å få mangellapp j da, det fikk j jo å seff, men ikke på senkesettet, men på bremse-systemet bak... da ble j overraska kan man si...! :scared

 

242'n ble eu-godkjenning to ganger med kappa fjærer foran. Og den er vel rundt 10 cm(!!) lavere foran enn bak (hi-jackers bak)... Eu-kontroll er ikke mye verdt gitt... Fatter'n kjørte W126 Merca si på NAF, for han tenkte å få en seriøs kontroll og virkelig få vite hva som ikke var bra med bilen. Kontrolløren gikk bare å skrøyt av hvor sykt fin han syns bilen var!! Fatter'n måtte be han sjekke ting på bilen... lol

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

242'n ble eu-godkjenning to ganger med kappa fjærer foran. Og den er vel rundt 10 cm(!!) lavere foran enn bak (hi-jackers bak)... Eu-kontroll er ikke mye verdt gitt... Fatter'n kjørte W126 Merca si på NAF, for han tenkte å få en seriøs kontroll og virkelig få vite hva som ikke var bra med bilen. Kontrolløren gikk bare å skrøyt av hvor sykt fin han syns bilen var!! Fatter'n måtte be han sjekke ting på bilen... lol

for en dustemikkel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår