Gå til innhold

billige senkesett på eiker igjen!

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

naf er like useriøse som alle andre eu-gokj firmaer!

been there done that

Ja...hørt masse piss om naf.

Så tror ikkje allti naf-test på bruktbil allti er like bra.

Eg stoler hvertfall IKKE på naf.

Hadde et tilfelle på jobb, der en bil hadde vært på eu-godkjenning hos naf, og kom til oss for å fikse..En foringen bak var helt løs, men var ikke anmerket.

Så mekanikeren på jobb gikk og hentet Naf-dusten og viste det til han. Eneste han hadde å si var : Har det noe å si da? (Og han var sjef, og dette er ikke kødd)

:pisser: NAF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde min bil hos biltilsynet fikk jeg den strengeste kontrolløren de har der - dette har jeg hørt i ettertider.

Han skjekket IKKE ent vindinger på fjærene, men nummeret på de.

BT er veldi strenge...Får du en som kan noe skjekker han alt...En pkk kan jo ta evig lang tid der... :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.eiker.com

998kr er meget god pris på godkjente fjører.40mm senking.

jeg har b+g både på 244n og 242n.fine fjører det.

ser de har 6 igjen nå....

men etter denne infon så går de vel som varmt hvetebrød!

:volvsmile

Hmmm... tror forresten enten at de ikke gidder å jobbe eller at de ikke oppdaterer siden sin. Det står fortsatt at de har 6 stk igjen, og jeg bestilte i hvert fall ett for to dager siden (da stod det også 6). damndamn

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til dem og fikk svar nå. Varene ble sendt fra Oslo idag kl 10.18... Senkesett på vei! Gleder meg som en unge jeg :D

Fjærer og dempere som jeg har nå er helt jævlig å kjøre med. Utslitt og kappa foran, hi-jackers bak... ikke akkurat behagelig på veien nei. Blir kanskje hi-jackers på 245'n da... Får se hvilken stand de er i når de demonteres.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til dem og fikk svar nå. Varene ble sendt fra Oslo idag kl 10.18... Senkesett på vei! Gleder meg som en unge jeg :D

Fjærer og dempere som jeg har nå er helt jævlig å kjøre med. Utslitt og kappa foran, hi-jackers bak... ikke akkurat behagelig på veien nei. Blir kanskje hi-jackers på 245'n da... Får se hvilken stand de er i når de demonteres.

Hijackers DET er ihvertfall HARRY det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av VolvoTore

Hmmm... tror forresten enten at de ikke gidder å jobbe eller at de ikke oppdaterer siden sin. Det står fortsatt at de har 6 stk igjen, og jeg bestilte i hvert fall ett for to dager siden (da stod det også 6).

Hehe, sikkert bare noe de skriver for å få folk til å tenke: "Å dæven, bare 6 sett igjen, da må jeg bestille med en gang!" I virkeligheten har de sikkert flere hundre sett.... :watchout

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider