mini Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Siste verk. Noen meninger om Cartoon looken? nikko Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 dritkul, litt rart at den ikke har felger da.. Selv om den er tegnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 dritkul, litt rart at den ikke har felger da.. Selv om den er tegnet... hehe.. skjønner deg der, men det er litt av meningen at det ikke skal bli for detaljert om du skjønner hva jeg mener.. av og til kan det bli litt ødelagt! Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Denne var den beste cartoon bilen jeg har sett !!! Meget bra jobb !! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Tuning Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 tøff den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Bra det der! (Elsker Dodge Viper!) Men tegn felger også! :D Da blir det rått! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 den blei drit fet:D:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Vet det er en tegning og at du ikke vil at den skal være detaljert, men jeg syns det burde ha vært litt skygger her og der.. spesielt i fronten.. for å å litt bredde/dybde. men tegningen var fet! holder på med en selv nå Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Nice...!! beste felgene ever... :P hehe nice! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Vet det er en tegning og at du ikke vil at den skal være detaljert, men jeg syns det burde ha vært litt skygger her og der.. spesielt i fronten.. for å å litt bredde/dybde. men tegningen var fet! holder på med en selv nå Gleder meg til å se din. Holder på med en mitsu lancer evo nå! Får vel detaljere felgene litt da, er visst det folk liker her inne.. skulle bare laget felgene og ikke bilen vel... neida.. hehe.. Får sjå på tiden idag og imorra.. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg