MGR Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 joda, funket fint å lakkere etter 120, med har brukt filler da sjølsagt, og bare dratt over med 400 der det har vært mest pusseriper.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 ok. 120 papir blei ikke vellykka for min del, men bruker ikke så mye filler heller da... så da sier det seg vel selv at det er for grovt... Men det er da ikke nødvendig å bruke så grovt papir for å matte ned lakken... Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 ok. 120 papir blei ikke vellykka for min del, men bruker ikke så mye filler heller da... så da sier det seg vel selv at det er for grovt... Men det er da ikke nødvendig å bruke så grovt papir for å matte ned lakken... neida.. ikke nødvendig.. men det funka greit:) hadde brukt noe annet viss jeg hadde hatt det for hånd:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg