Gå til innhold

Trenger noen råd ang. "styling"...

Ranger emnet

Shalabert

Anbefalte innlegg

Endelig har fått jeg skaffa meg golf, og tenkte å gjøre litt mer med den.

Er veldig usikker på hva jeg skal ha, så gjerne kom med forslag. Viser først noen bilder av hvordan den er nå (utenom baklyktene som jeg har skiftet til sorte):

Bilde%20166.jpg

Jeg hadde tenkt å kjøpe meg angeleyes. Men lurer på om jeg skal ha chrome eller svarte. Hvis jeg kjøper chrome, kan jeg lakkere de svart hvis jeg finner ut at jeg heller vil ha det?

FKNS5051.jpg

FKNS5053.jpg

Jeg skal ha nye blinklys foran, uten tåkelys, for det hadde jeg tenkt å montere lengre ned i fangeren. Der har jeg sett på disse:

1H0953002.jpg

10573_2.jpg

Jeg skal også ha nye sideblink, der disse er aktuelle:

07067.jpg

80066-SBLCV.jpg (firkantet, men fant ikke bilde av de)

Bilde%20162.jpg

Så må jeg vel ha nye baklykter, men der er jeg litt usikker på hva som passer best til svart bil. Klarer liksom ikke helt å bestemme meg. Dette er de som er aktuelle.

11-5305-10-20.jpg

10775_2.jpg

3533-RLGo3si_Nach.jpg

Kom med meninger og forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kul bil !

Golf er tingen vettu! :)

Synes de hvite baklysene så best ut. Lexuslys er for civic og japsebiler..

Ellers ville jeg valgt de kromma fk lysene som du la ut bilde av, Hadde selv sånne før, og de er kule og lyser urovekkende bra!

lykke til videre med 3'ern :)

btw: hvilken webside fant du de hvite baklysene på ?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er det ikke mange som har de røde/chrome baklyktene?

Bør jeg skifte ut de svarte frontblinklysene med chrome? Kan jo bare kjøpe det også, og bare skifte tilbake hvis det blir fetest med svart...

Men er det mulig å lakkere chrome angeleyes, sort?

Litt kjedelig hvis jeg kjøper sort, så finner jeg ut at jeg vil ha chrome. Det blir jo ikke noe problem hvis det funker å lakke de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider