jackpot Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 vil anbefale å legge ett lag eller to med klarlakk på toppen av sotesprayen, så forsvinner den ikke så fort :) sprayet mine helt røde, en god del lag.. men det ble "slitt" av med tiden.. Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 vil anbefale å legge ett lag eller to med klarlakk på toppen av sotesprayen, så forsvinner den ikke så fort :) sprayet mine helt røde, en god del lag.. men det ble "slitt" av med tiden.. Prøvde dette en gang jeg Daniel, resultatet var at lyktene ble gulsvarte.... som kjent så er jo ikke klarlakk på boks 100% blank/gjenomsiktig, bedre å slenge på nye strøk etterhvert da. På de 4 årene jeg har hatt bilen så har jeg kanskje lakka lyktene 2 ganger, men som sagt ikke noe problem så lenge man holder dem borte fra sterke kjemikaler som avfetning og lignende. Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Prøvde dette en gang jeg Daniel, resultatet var at lyktene ble gulsvarte.... som kjent så er jo ikke klarlakk på boks 100% blank/gjenomsiktig, bedre å slenge på nye strøk etterhvert da. På de 4 årene jeg har hatt bilen så har jeg kanskje lakka lyktene 2 ganger, men som sagt ikke noe problem så lenge man holder dem borte fra sterke kjemikaler som avfetning og lignende. okei.. har bare erfaring fra mine lykter selv.. :) synes det ble fint med klarlakk og.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Er ikke krav om sikt ut siderutene bak eller bakruta. Eneste kravet tror jeg er at du skal kunne se eventuelle blålys. Sota siderutene selv å tok ut vinduene. Men var ikke så lett å få de på plass igjenn. Ble en 4-5 skruer tilovers...... :boxing Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Nydelig!! har du fler bilder av den? Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ser ikke noe problem med å ha en antenne der. (Også) Effektanlegget koster ca 3000kr, kan kjøpes orginalt på ford (til ST200) eller uorginalt på bilrekvisitaforretning, fra simmons eller lignende, noe dårlig kvalitet. Supersprint er nok mye bedre på akkurat det. var drt kult det der as. er det mye stress å tilpasse det selv eller? med fester og sånn? eller er det ganske greit? stilig bil du har der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 var drt kult det der as. er det mye stress å tilpasse det selv eller? med fester og sånn? eller er det ganske greit? stilig bil du har der:) Takk :) Er ikke så vanskelig, blir ikke verre enn man gjør det til, men hvertfall på de bilene som har 2 liter så er det fester på beggesider, med varmesjold og alt, mens på de bilene med mindre motorer så kommer utblåset ut på venstresiden, vet ikke om disse bilene har feste for eksosanlegget på andre siden også? Jackpot burde jo vite det, han har vel 1.8 liter. Men for min del så var det hele gjort på ett par timer. Kjøp anlegget, skru det løst sammen, fest det i bilen, juster det og stram deretter alle rørklammerene.. Om du har løfte bukk er det enklere å få det rett, og det anbefales å jekke opp bilen midt på bak, og ikke på en av sidene, da kan du få ett skjevt eksosanlegg når du har strammet alt og slipper den ned fra jekken etterpå. Så jekk den høyt opp, sett ett par bukker på hver side av bilen, så burde det gå greit. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 tusen takk for tipset. har 2 litern jeg... har muligens tilgang på bukk også en kompis som har overtatt den brukt:) kjekt å kjenne noen hehe. skal nok gå til innkjøp i nermeste fremtid ja:) takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 det er oppheng for lyddemper på begge sider bak på alle modeller, fra 1.6 til 2.5 :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg har film på alle rutene. Filmen er helt lik foran som bak og det er ikke lett å se at det er film på rutene egentlig. Har aldri blitt stoppet av purken heller. Jeg gjorde det selv og jeg har lagt film på andre sine biler også. Her er et bilde av min bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Jeg har film på alle rutene. Filmen er helt lik foran som bak og det er ikke lett å se at det er film på rutene egentlig. Har aldri blitt stoppet av purken heller.Jeg gjorde det selv og jeg har lagt film på andre sine biler også. Her er et bilde av min bil. vanvittig pent gjort det der :pray .. blir nok soting til uka.. men har elektriske ruter foran. er det noe vanskeligere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg har film på alle rutene. Filmen er helt lik foran som bak og det er ikke lett å se at det er film på rutene egentlig. Har aldri blitt stoppet av purken heller.Jeg gjorde det selv og jeg har lagt film på andre sine biler også. Her er et bilde av min bil. Hvilken film har du brukt her, og hvor mørk er den? Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Det er Biltema film. Den nest mørkeste/nest lyseste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo20" Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Bakdelen med Biltema-filmen er at forandrer farge litt etterhvert. Den går som regel fra sort, over til å bli litt lilla i fargen. Kanskje solfilmen ikke tåler UV-strålene....;-) På den annen side er den filmen så billig at det er bare til å bytte den når den etter noen år misfarger seg. Til sammenligning koster 3M solfolie ca. 300,- pr. kvadratmeter... Siter Kjør som et helvete så havner du der. :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Jeg har ikke den som er blå men den som er røk! Den er faktisk vel så god som 3M filmen. Jeg har lagt film fra både 3M, Mekk, Bilextra og Biltema og Biltema er suveren med hensyn til både kvalitet og pris. Jeg anbefaler folk å kjøpe den filmen som koster fra 249 og oppover på Biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg