ViceGuy Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Jeg har ikke den som er blå men den som er røk! Den er faktisk vel så god som 3M filmen. Jeg har lagt film fra både 3M, Mekk, Bilextra og Biltema og Biltema er suveren med hensyn til både kvalitet og pris. Jeg anbefaler folk å kjøpe den filmen som koster fra 249 og oppover på Biltema. har også gode erfaringer med BT filmen, sitter på siderutene 3de året på rad nå, kan ikke si at filmen har forandret farve eller blitt lysere. Faktisk noe som holder god kvalitet på BT :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Jepp, proffene får dette til uten å skjøte :D Bare se hvor fin min er (kosta riktignok 1200 spenn), siderutene tok jeg selv :D De forran er forresten 30% og de bak 98%, aldri hatt noen problemer med "Onkel messing" (Streetglow merket er i ettertid tatt bort) øhh hvilken sote film, % er jo lysgjennomslipp jo mer prosent jo lysere, hvert fall på de filmene jeg har sett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 øhh hvilken sote film, % er jo lysgjennomslipp jo mer prosent jo lysere, hvert fall på de filmene jeg har sett.. Stemmer åpenbart ikke med biltemas merking, der er % lysdemping (feks den jeg har på siderutene bak demper lyset 96%), har sett det på andre pakker også. Tror du må ta en titt til :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Stemmer åpenbart ikke med biltemas merking, der er % lysdemping (feks den jeg har på siderutene bak demper lyset 96%), har sett det på andre pakker også. Tror du må ta en titt til :D Samme gjelder filmen bilextra selger. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Åssn soter dere baklyktene? Hvis du soter de innvendig så blir de vel ikke påvirket av kjemikaler? Eller sotet dere de utvendig? Med sprayboks eller? Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Åssn soter dere baklyktene? Hvis du soter de innvendig så blir de vel ikke påvirket av kjemikaler? Eller sotet dere de utvendig? Med sprayboks eller? Bare utvendig, går ikke å dele lyktene på mk1 for innvendig soting. Holder greit mot kjemikaler likevel. Leser du hele tråden så ser du hvem lakk jeg annbefaler... ellers om du er lat å ikke gidder å lete så finner du 2 svar fra meg HER og HER Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg