Gå til innhold

Plassering av TV i bilen!

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

her er min løysing:

796ecc0a.jpg

golfen038.jpg

veit skjermen står litt skeivt på d siste bilde,.

men jeg kan vri skjermen litt til hver side..

jeg har play station i min bil, som forøvrig er festet opp under på pasasjersiden.

omformeren til denne ligger i rommet bak skjermen!!

hva merke er det på utstyret du har kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er min løysing:

796ecc0a.jpg

golfen038.jpg

veit skjermen står litt skeivt på d siste bilde,.

men jeg kan vri skjermen litt til hver side..

jeg har play station i min bil, som forøvrig er festet opp under på pasasjersiden.

omformeren til denne ligger i rommet bak skjermen!!

hva merke er det på utstyret du har kjøpt?

Jeg kjøpte det ikke i går uansett, var Cube men ble frarådet av BilRadioSpesialisten i Tr.heim med å kjøpe, så han ville heller sette sammen et tilbud for meg på Pyle skjerm og dvd spiller, skal få prisene i dag. Så får se om jeg går for den pakken :)

En kamerat av søstersen har Pioneer indash dvd/tv som han vurderer å selge, så jeg skal se på den i dag å prøve å få fiksa en grei pris på den, så kanskje jeg går for indashen i stede. Men jeg skal ikke montere bra i golfen jeg har nå, for den skal jo selges, skal ha alt utstyr jeg driver å handler inn nå i nesten bil, som blir en golf III vr6 så fort min blir solgt :)

Skal se om jeg får prøvd meg på å formere glassfiber å lage noe kult der, men det vil jo vis seg :) Får prøve til jeg blir for nøyd, vet ikke om jeg skal ha indash'n i det hullet som cdspilleren er nå, eller om jeg skal ha den der og finne en annen plass å ha cd spilleren, må bruke cdspilleren som hovedenhet slik at jeg kan styre lyden av den pioneer indashen.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt meg indash pioneer dvd/tv :)

er 7" skjerm på den, motorisert osv.. utrolig fet :)

AVX-P7300DVD.jpg

kan ta et bilde senere når den er montert :) Plasserte den der cd spilleren sto før jeg, så får jeg heller gjøre noe med askebegeret på neste golf, skal jo selge nå så ikke så mye vits å begynne å ødelegge den :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei desverre, må nok ha den, må bruke den som hovedenhet til skjerm/dvd systemet for å styre lyd osv :/ Hvis jeg ikke hadde bruk for den så hadde den nok vær til salgs ja :)

Bilradiospes selger den til en grei pris :)

- http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1312

Okay.. sånn og forstå ja. Tenkte ikke på det jeg, men da er det greit yodude

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider