Gå til innhold

Hva ligger i hanskerommet ditt akkurat nå?

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette "hva har du i hanskerommet" har vært oppe før.

Søk.

Hahaha, typisk bilforumet at denne trådtittelen allerede eksisterer :D

Dog har jeg 6-7 CDer, vognkort, mange penner og usedvanlig mye tørkepapir ( kjekt å ha hvis man tilfeldigvis cruiser innom skippergata en sen kveld ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Hahaha, typisk bilforumet at denne trådtittelen allerede eksisterer :D

Dog har jeg 6-7 CDer, vognkort, mange penner og usedvanlig mye tørkepapir ( kjekt å ha hvis man tilfeldigvis cruiser innom skippergata en sen kveld ).

HAHA:):D

Husker ikke om jeg har hanskerom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, dere har store hanskerom folkens. I hanskerommet mitt ligger mappa med instruksjonsbok og vognkort. Da må jeg nesten bruke jekk for å få igjen hanskerommet.

Gleder meg til Granadaen blir ferdig, der er det jo nesten plass til å smugle folk i hanskerommet. Unger ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikringsboksen,mappe med servicehefte og kvitteringer,instruksjonsbok,vognkort,DKNY-etui til klokken jeg fikk av dama,masse løse sikringer,servietter,pilotbriller,penn,masse angregiroer til bommen,vakliste til jobben,noen nøkler og littsmåskrot...dette var på saaben min..

bimmern har null stasj,mens Golfine har vognkort og en lommelykt,termostat og fyrstikker i hanskerommet..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vell statoil koppen, en leather-man kniv, vognkort og noen skrujern.

Grei post dette, for da kan jeg sitte meg ned og se hva folk har i hanskerommet før jeg velger ut hvilken bil jeg skal bryte meg inn i :watchout

Men det kan føre til -> :coplight og så til -> :jail og som min mor sa så er det -> :nono: så da dropper jeg heller hele greien :wonder og får meg ett yrke som -> :boxing

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider