Gå til innhold

Hva ligger i hanskerommet ditt akkurat nå?

Ranger emnet

Bauer

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alt for mange cd'er som jeg ikke vet hva er på (mp3) arnette catfish solbriller, no reklamedritt jeg fikk i posten for lenge siden, 2 penner, statoil servietter, bilde av gamlebilen min*sukk*,etuiet til spillern og en regning fra visa :(

i hanskerom nr 2 har jeg vognkortene instruksjonsbok fartsbot fra sverige og lommeboka :)

skulle gjerne hatt plass til verktøykassa inni der og men...det står bak fører stolen.. gammel vane i guess...

P.S lommeboka inneholder egentlig kun førerkort... ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har:

Wunderbaum

Vognkort ++++ (skademelding =ubrukt, enda)

Micro-fiberklut, til å tørke støv div steder :wonder

Cd-spiller boksen med det verktøyet.

skrutrekkere

Lambi tørkepappir *smart!!* kiddie

Regninger

Kvitteringer

Kabler til frontsettet (de som skal inn i døra... og som er trukket langs hele bilen, Bare gidder ikke resten).

Bilde av dama :deng

Teip *smart!* kiddie

Blyant og penn

Blinklys - WTF??

mer Wonderbaum..

++ er mye mer, masse rot som jeg ikke tørr se på.

alacocaina

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alle skruene til interiøret, et par blinklys, emblemene til bilen, en 2m rull med gjennomsiktig slange, mer skruer, en penn, vindussveiver og dørhåndtak.

Men hanskerommet henger på veggen i boden.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalvise: 2 stk 9 mm Glock (kun til selvforsvar), en tåregass spray, el-sjokkpistol (for å sappe sinker i venstrefila), spanske ryttere (for å stoppe snut m.m.) en stratos, vognkort, 2 sett sammenleggbare bilskilt (hvis jeg skal kjøre ned mot kr.sand, forbanna fotobokser) 1 stk medlemskort i HA, 1 stk medlemskort i Banditos og sist men ikke minst 1 gullkort i Tveitagjengen. Ja og for å ikke glemme avbiter, får å hjelpe langfingra mennesker til å få kortere fingre.

Bilforumet.no
Irc Admin
- 2011 Volvo V60 R-Design
- 2003 Toyota Rav4
- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider