Gå til innhold

Hvem er gutta og jentene her?

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

Jeg er den værste drugdealeren i nord Devil Hehe.. Neida :P Jeg selger mine mopeder for å få råd til s40'en.. Pluss en del sponsing fra mine foreldre ;)

mopedene var iregna "alt det der" ;) ..

ja du er heldig med den ;) .. jeg må betale alt sånt selv. og ihvertfall alt jeg har gjort bilen i ettertid.. koster pæng ;)

men du er jo bare 17 så er unnskyld ;)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mopedene var iregna "alt det der" ;) ..

ja du er heldig med den ;) .. jeg må betale alt sånt selv. og ihvertfall alt jeg har gjort bilen i ettertid.. koster pæng ;)

men du er jo bare 17 så er unnskyld ;)

Nei du, jeg har nok ikke råd til å ha begge mopedene samtidig som bilen ;P

Bilen er grei.. For den betaler mine foreldre litt på, pluss at jeg betaler en del.. Men når jeg skal begynne å kjøpe inn styling osv blir det værre å få tak i penger.. Har jo en del igjen etter konfirmasjonen som står på konto.. (Om jeg har noe igjen der da.. *lure* :confused: ) Uansett har jeg ønske om å få ÉN av norges peneste s40'er (Jeg vet at det ikke er alle som liker biler som har fullt bodykit osv, men jeg liker sånt :) )

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S40? -Åssen er detta med tanke på produksjon og pris...? Er ikke V40'n nederlandsk a'? Da er vel S40'n også det? 4syl turbomotor? eller... Og sånn ca. pris på hva slik en koster, takk.

Ville vel heller kjøpt meg en 960 med nye-fronten, eller en 850/V70 T5 jeg da.... Men det er min mening...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S/V40`ne har det vært masse problemer med.. huff.. kjør på med en 960 du ;)

Mvh

E-K Racing

vi hadde en V40 1.8 97 mod. den gikk faktisk nesten helt feilfritt de 4 årene vi hadde den! måtte bare skifte bärekuler fram en gang!

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S40? -Åssen er detta med tanke på produksjon og pris...? Er ikke V40'n nederlandsk a'? Da er vel S40'n også det? 4syl turbomotor? eller... Og sånn ca. pris på hva slik en koster, takk.

Ville vel heller kjøpt meg en 960 med nye-fronten, eller en 850/V70 T5 jeg da.... Men det er min mening...

Du får nok ikke en 850/V70 T5 til under 100k.. '96-97 S40 ligger på 80-100k.. Men får også '98-99 S40 til rundt 100k..

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok ikke en 850/V70 T5 til under 100k.. '96-97 S40 ligger på 80-100k.. Men får også '98-99 S40 til rundt 100k..

-Ja, var lixom derfor jeg spurte om hva detta (dritet) kostet :P hehe, for å si min mening, er det noe jeg ikke har sansen for i det hele tatt, så er det renault / daf -volvo'ene, huff :/ 300,400 o.s.v V40'n er heller ikke noe fin synes jeg, med de stygge gule lysene på siden som lyser konstant... Første jeg hadde gjort hvis jeg skulle hatt V40 hadde vært å klipt ledningene til de lyktene og lakke over i samme farge som bilen... :P

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstern kjøpte S40 til 45k, 98 modell med AC

hvor langt haar denne bilen gått;)?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evolve:

Så klart noen er bra, men det er volvos svake modell.. er ikke noe mere deler som blir bytta som garanti enn på s/v40 når de kom..

men alle biler har svakheter, bare noen har flere enn andre.. :cool:

--

sier bare at 960 er den siste gamle gode volvon.. :afro

men s40 kan bli svine rå dem.. men så har man jo ford oplegget "Fwd" på dem.. :mad:

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ja, var lixom derfor jeg spurte om hva detta (dritet) kostet :P hehe, for å si min mening, er det noe jeg ikke har sansen for i det hele tatt, så er det renault / daf -volvo'ene, huff :/ 300,400 o.s.v V40'n er heller ikke noe fin synes jeg, med de stygge gule lysene på siden som lyser konstant... Første jeg hadde gjort hvis jeg skulle hatt V40 hadde vært å klipt ledningene til de lyktene og lakke over i samme farge som bilen... :P

s40/v40 er jo mitsubizi så :) (veit det er stava feil)

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider