Gå til innhold

Hvem er gutta og jentene her?

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

• Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi er to der jeg jobber faktisk, ikke dårli bare det...

Mer morro å jobbe me gutter da, mer til felles me de vøtt... :) He he...

Også mye fine biler på ett sted da vis man lukker igjen øya når man går fordi Renault og Land Rover... =D

-hehe, ikke galt. På de Volvoforhandlerne jeg har vært innom har det kun vært mannfolk :P Litt kjedelig i lengden, syns nå jeg...

Jada, masse bra, men nå er det jo sjelden dem gode gamle Volvo'ene er på verksted da, folk gjør det meste selv på dem gitt... Har hørt no rykter om at Volvo skal skille seg fra dissa trekkoppbørsjene ettervært, og ha kun eget... Får nå se hva som skjer i fremtiden...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn : Isabell Danielsen

Sted : Hommelvik(Trondheim)

Alder : 19 om en måned

Bil :har ikke lappen ,men det blir vell en 240 tenker jeg:)

Drømmebil: 240 tic,for det meste alt som har volvo i fronten:D

Jobb : Hjemmeværende akkurat nå,maby vk2..:P

Ikke galt, du er en av de få som har skjønt at golf o.l. ikke er noe å satse på. Her i distriktet skal alle jenter ha liten bil... Skjønner ikke hva det går av enkelte jeg men... Volvo'n har såpass bra svingradius at det er som å snu på en femtiøring i forhold til enkelte andre bilmerker, i tillegg er det er sikrere bil også. Orker ikke tanken på å kollidere men en polo, golf, micra, almera o.s.v

Nei, ska man ha bil, så må man ha noe med en V i fronten mener nå jeg :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-hehe, ikke galt. På de Volvoforhandlerne jeg har vært innom har det kun vært mannfolk :P Litt kjedelig i lengden, syns nå jeg...

Jada, masse bra, men nå er det jo sjelden dem gode gamle Volvo'ene er på verksted da, folk gjør det meste selv på dem gitt... Har hørt no rykter om at Volvo skal skille seg fra dissa trekkoppbørsjene ettervært, og ha kun eget... Får nå se hva som skjer i fremtiden...

Når jeg blir sjef for Volvo da blir det nok saker tenker jeg...

Her har vi planene i orden... ;o)

Fra 2007 så skal Renault ha import av bila sine selv hvertfall, er jo en begynnelse...

Volvo 940 turbo

Volvo 240 bruksbil.

*Pooh Racing*

http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm har vel bilder av alle volvoene mine her. Men er den hvit så er det den. Den jeg har i avataren min skal og selges men er V8 i den og ikke turbo :thumb

Har du hatt/har Gr A vinge, sota baklamper og Jp felger på den blå??

Volvo 940 turbo

Volvo 240 bruksbil.

*Pooh Racing*

http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente som er lærling på verkstedet på Spiten da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to der jeg jobber faktisk, ikke dårli bare det...

Mer morro å jobbe me gutter da, mer til felles me de vøtt... :) He he...

Også mye fine biler på ett sted da vis man lukker igjen øya når man går fordi Renault og Land Rover... =D

hehe, alt kan diskuteres.

kjøpe deg 7 \9 serie eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Stine (ei jente til..)

Alder: 20år 8mnd

Yrke: Delelagermedarbeider på Volvo Økern...

Biler: Volvo 240 selvfølgeli, som har runda 450 000km så nå begynner motor`n å gå på siste verset trur jeg...

Sette i en turbo motor før vinter`n vel....

Driver å ser etter ny bil så kommer vel en Volvo til snart på gård`n..

Drømmer: Gr A 242, som må gå fært..!! V70R AWD er ingen dum familiebil etterhvert vel... *sukk*

økern der jobba jeg på delelagret for ca 20 siden hehe:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir sjef for Volvo da blir det nok saker tenker jeg...

Her har vi planene i orden... ;o)

Fra 2007 så skal Renault ha import av bila sine selv hvertfall, er jo en begynnelse...

Er en start værtfall :) :thumb

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hello:

BurnProof: Ehm trenger du smekke? Er det vår i kongsberg nå? :D

Får vel si det på samme måten som en annen har sagt her :D

Singel!!!;););)

hehehehehe *ler* :hello:

BTW: HP Hva ere egentlig du venter på med v8ttan din? Var det ikke bare noen plater som måtte sveises i gulvet på den, så var den 100?

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke galt, du er en av de få som har skjønt at golf o.l. ikke er noe å satse på. Her i distriktet skal alle jenter ha liten bil... Skjønner ikke hva det går av enkelte jeg men... Volvo'n har såpass bra svingradius at det er som å snu på en femtiøring i forhold til enkelte andre bilmerker, i tillegg er det er sikrere bil også. Orker ikke tanken på å kollidere men en polo, golf, micra, almera o.s.v

Nei, ska man ha bil, så må man ha noe med en V i fronten mener nå jeg :)

Har fåt mange stykke svar tilbake når jeg sier at jeg liker volvo..Ble bare volvofrelst av exn å kompisen hannes så etter det er d bare volvo i hodet på meg:D:hehe:P

Vil ikke ha noen liten bil som golf jeg nei:P

-No Drift,No Fun-

Lenke til kommentar
Del på andre sider