vectra.turbo Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Navn: Runar Alder: 22 Fra: Sandane, Sogn og Fjordane Bil: 240 turbo Jobb: industrimekaniker Drømmebil: Dodge Viper :D Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Vi er to der jeg jobber faktisk, ikke dårli bare det...Mer morro å jobbe me gutter da, mer til felles me de vøtt... :) He he... Også mye fine biler på ett sted da vis man lukker igjen øya når man går fordi Renault og Land Rover... =D -hehe, ikke galt. På de Volvoforhandlerne jeg har vært innom har det kun vært mannfolk :P Litt kjedelig i lengden, syns nå jeg... Jada, masse bra, men nå er det jo sjelden dem gode gamle Volvo'ene er på verksted da, folk gjør det meste selv på dem gitt... Har hørt no rykter om at Volvo skal skille seg fra dissa trekkoppbørsjene ettervært, og ha kun eget... Får nå se hva som skjer i fremtiden... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Navn : Isabell DanielsenSted : Hommelvik(Trondheim) Alder : 19 om en måned Bil :har ikke lappen ,men det blir vell en 240 tenker jeg:) Drømmebil: 240 tic,for det meste alt som har volvo i fronten:D Jobb : Hjemmeværende akkurat nå,maby vk2..:P Ikke galt, du er en av de få som har skjønt at golf o.l. ikke er noe å satse på. Her i distriktet skal alle jenter ha liten bil... Skjønner ikke hva det går av enkelte jeg men... Volvo'n har såpass bra svingradius at det er som å snu på en femtiøring i forhold til enkelte andre bilmerker, i tillegg er det er sikrere bil også. Orker ikke tanken på å kollidere men en polo, golf, micra, almera o.s.v Nei, ska man ha bil, så må man ha noe med en V i fronten mener nå jeg :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 -hehe, ikke galt. På de Volvoforhandlerne jeg har vært innom har det kun vært mannfolk :P Litt kjedelig i lengden, syns nå jeg... Jada, masse bra, men nå er det jo sjelden dem gode gamle Volvo'ene er på verksted da, folk gjør det meste selv på dem gitt... Har hørt no rykter om at Volvo skal skille seg fra dissa trekkoppbørsjene ettervært, og ha kun eget... Får nå se hva som skjer i fremtiden... Når jeg blir sjef for Volvo da blir det nok saker tenker jeg... Her har vi planene i orden... ;o) Fra 2007 så skal Renault ha import av bila sine selv hvertfall, er jo en begynnelse... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hmmm har vel bilder av alle volvoene mine her. Men er den hvit så er det den. Den jeg har i avataren min skal og selges men er V8 i den og ikke turbo :thumb Har du hatt/har Gr A vinge, sota baklamper og Jp felger på den blå?? Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 -hehe, ikke galt. På de Volvoforhandlerne jeg har vært innom har det kun vært mannfolk :P Litt kjedelig i lengden, syns nå jeg... Jada, masse bra, men nå er det jo sjelden dem gode gamle Volvo'ene er på verksted da, folk gjør det meste selv på dem gitt... Har hørt no rykter om at Volvo skal skille seg fra dissa trekkoppbørsjene ettervært, og ha kun eget... Får nå se hva som skjer i fremtiden... Er ei jente som er lærling på verkstedet på Spiten da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Navn: Preben J Alder: 19 Sted: Ørje Yrke: snekker lærling Bil: Volvo 244 og 940se Drøm: en bil som funker!!! Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Navn: Trond K. Dahlstrøm Alder: 18 Sted: Stavanger Yrke: Lerling...overflatebehandler Bil: Volvo 740 b230f Bøter: Aldri :D Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Vi er to der jeg jobber faktisk, ikke dårli bare det...Mer morro å jobbe me gutter da, mer til felles me de vøtt... :) He he... Også mye fine biler på ett sted da vis man lukker igjen øya når man går fordi Renault og Land Rover... =D hehe, alt kan diskuteres. kjøpe deg 7 \9 serie eller? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Navn: Stine (ei jente til..)Alder: 20år 8mnd Bosted: På riktig side av Fetsund brua... :) Yrke: Delelagermedarbeider på Volvo Økern... Biler: Volvo 240 selvfølgeli, som har runda 450 000km så nå begynner motor`n å gå på siste verset trur jeg... Sette i en turbo motor før vinter`n vel.... Driver å ser etter ny bil så kommer vel en Volvo til snart på gård`n.. Drømmer: Gr A 242, som må gå fært..!! V70R AWD er ingen dum familiebil etterhvert vel... *sukk* økern der jobba jeg på delelagret for ca 20 siden hehe:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Når jeg blir sjef for Volvo da blir det nok saker tenker jeg...Her har vi planene i orden... ;o) Fra 2007 så skal Renault ha import av bila sine selv hvertfall, er jo en begynnelse... Er en start værtfall :) :thumb Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er ei jente som er lærling på verkstedet på Spiten da ;) Veit,:m'm: er a' no pen da?? Hehehehe :D:volvsmile Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 BurnProof: Ehm trenger du smekke? Er det vår i kongsberg nå? :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 :hello: BurnProof: Ehm trenger du smekke? Er det vår i kongsberg nå? :D Får vel si det på samme måten som en annen har sagt her :D Singel!!!;););) hehehehehe *ler* :hello: BTW: HP Hva ere egentlig du venter på med v8ttan din? Var det ikke bare noen plater som måtte sveises i gulvet på den, så var den 100? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Ikke galt, du er en av de få som har skjønt at golf o.l. ikke er noe å satse på. Her i distriktet skal alle jenter ha liten bil... Skjønner ikke hva det går av enkelte jeg men... Volvo'n har såpass bra svingradius at det er som å snu på en femtiøring i forhold til enkelte andre bilmerker, i tillegg er det er sikrere bil også. Orker ikke tanken på å kollidere men en polo, golf, micra, almera o.s.v Nei, ska man ha bil, så må man ha noe med en V i fronten mener nå jeg :) Har fåt mange stykke svar tilbake når jeg sier at jeg liker volvo..Ble bare volvofrelst av exn å kompisen hannes så etter det er d bare volvo i hodet på meg:D:hehe:P Vil ikke ha noen liten bil som golf jeg nei:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg